4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Geleid zo'n slang warmte dan, zelfs het koper tussen de vinnen zal niet of slecht geleiden...
Verwijderd
Ik heb er 1 uit een gewone koelblok gemaakt. Ik ga er wel wat foto's van maken als ik zin heb. (Verwacht ze pas over zo'n 1 a 2 weken)
Hmm khad ook zoiets in gedachte maar kep al iets beters een Waterblok met vrieselementen
.
Kwil niet spammen maar die Cola Ijskast die ik via die punten heb gespaard is daarbij helaas overleden
.
Owk die dingetjes zijn best groot maar vreten niet veel stroom dus ik zie wel...
Nu kan ik dus water in mn waterblok van 7C krijgen
Kwil niet spammen maar die Cola Ijskast die ik via die punten heb gespaard is daarbij helaas overleden
Owk die dingetjes zijn best groot maar vreten niet veel stroom dus ik zie wel...
Nu kan ik dus water in mn waterblok van 7C krijgen
Idd snel vergeten. de slang is een blokkade voor de warmte. Het water neemt dus nauwelijks warmte op.
Overigens hoef je niet bang te zijn voor koppelingen in je kast. Gewoon een slangklem erop, en het ding lekt nooit meer. Ik heb zelfs slangen gemonteed, die ik er daarna met de beste wil van de wereld niet meer afkreeg. Heb ze af moeten snijden.
Overigens hoef je niet bang te zijn voor koppelingen in je kast. Gewoon een slangklem erop, en het ding lekt nooit meer. Ik heb zelfs slangen gemonteed, die ik er daarna met de beste wil van de wereld niet meer afkreeg. Heb ze af moeten snijden.
Pagina: 1