Vraag

• justVR
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik zoek een?
Nieuwe mobiel als vervanging van mijn iPhone 5s

Wat is je budget?
Maximaal 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Surfen, NFC, Navigatie, Mail, als 'remote' voor Netflix, Amazone Prime & Videoland. Goede camera is een pre.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit aan de Nokia 8.1 of (de upcoming) Nokia 7.2 te denken

Welke vragen heb je hier nog over?
Helaas moet ik met mijn huidige budget, Apple laten voor wat het is. Ik was zeer tevreden met de 5s. De vraag is of deze 2 Nokia's een goede vervanger kunnen zijn? Ik vind Andoid versie van deze devices (Android One) een must have.

Beste antwoord (via justVR op 28-09-2019 21:32)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Een van mijn vrienden heeft de Nokia 7.1 en is er heel tevreden mee. Reviews van de 8.1 zijn ook goed:
pricewatch: Nokia 8.1 Paars

Alle reacties

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-11 17:59
Op het werk heb ik wel wat ervaringen met de Nokia 6.1 toestellen. Kwaliteit ervan liet te wensen over. Scherpjes waarvan de touch niet meer reargeert. Mensen die bij bellen onverstaanbaar zijn of heel zacht. Wij zijn weer naar Samsung A serie toestellen gegaan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Even een gedachte: een 2e hands iPhone 7 (of zelfs iPhone 8 )?

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11 22:29
Pixel 3a?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier een tweedehands iPhone 7 overgenomen van een Tweaker. (weet de opslag zo even niet meer, dacht 128GB). Ding ziet er prima uit, enkel wat krasjes op de behuizing die ik toch niet zie met een hoesje er om. Voor €250 was ik klaar. Daar kan geen iPhone XR of wat dan ook tegenop met de huidige prijzen.

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Een van mijn vrienden heeft de Nokia 7.1 en is er heel tevreden mee. Reviews van de 8.1 zijn ook goed:
pricewatch: Nokia 8.1 Paars

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zoals hier al eerder geschreven is: wanneer je 't jammer vindt, dat je Apple 'moet' verlaten, dan doe je dat toch niet? Een goede 7 of zelfs 8 van een mede-tweaker, die zich bewezen heeft (feedback!) kan prima voor jouw budget, en 't zijn allebei upgrades tegenover jouw 5s.

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
rimave schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:15:
Op het werk heb ik wel wat ervaringen met de Nokia 6.1 toestellen. Kwaliteit ervan liet te wensen over. Scherpjes waarvan de touch niet meer reargeert. Mensen die bij bellen onverstaanbaar zijn of heel zacht. Wij zijn weer naar Samsung A serie toestellen gegaan.
Ik heb een Nokia 6.1 64GB sinds hij net uit is (bijna anderhalf jaar dus) en ik ben daar nog altijd zeer tevreden mee. Geen problemen met touch of scherm en geen problemen om mensen te verstaan. Idem voor mijn vrouw haar Nokia 3.1 trouwens.
Pagina: 1