Beste tweakers,
Begin juni had ik het voornemen om een nieuw gamesysteem te kopen en had toen ook een topic gestart. Dat liep anders dus de aanschaf ging niet door. De behoefte en het budget is er weer dus hierbij een herhaling van het verzoek. Inmiddels is er het nodige veranderd qua aanbod op de markt en heb ik ook een nieuw beeldscherm gekocht, die mogelijk invloed heeft op jullie feedback. Ik heb onlangs de Samsung LC49RG90 gekocht voor zowel werk als gamen. Zie pricewatch: Samsung C49RG90 Zwart voor de specs.
Ik zoek een?
Gamesysteem voor LAN parties en zo nu en dan (paar uurtjes in de maand) gamen. Ik ben niet echt een shooter fan maar meer van de strategy / simulation games, alhoewel ik op LANs beide speel. Ik heb nu een Micro-ATX kast en ik wil kleiner en compacter qua behuizing.
Wat is je budget?
Maximaal 1.000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alhoewel mijn beeldscherm alleen AMD Freesync ondersteunt, wat qua videokaart logisch lijkt om voor een AMD te gaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis en voor LAN parties mbt de behuizing.
Wat wil ik straks
Ik was vorige keer tevreden over de input die ik van jullie kreeg. Gecombineerd met de Best Buy Guide van September heb ik onderstaande wensenlijstje samengesteld. Graag jullie feedback & ideeen!
Begin juni had ik het voornemen om een nieuw gamesysteem te kopen en had toen ook een topic gestart. Dat liep anders dus de aanschaf ging niet door. De behoefte en het budget is er weer dus hierbij een herhaling van het verzoek. Inmiddels is er het nodige veranderd qua aanbod op de markt en heb ik ook een nieuw beeldscherm gekocht, die mogelijk invloed heeft op jullie feedback. Ik heb onlangs de Samsung LC49RG90 gekocht voor zowel werk als gamen. Zie pricewatch: Samsung C49RG90 Zwart voor de specs.
Ik zoek een?
Gamesysteem voor LAN parties en zo nu en dan (paar uurtjes in de maand) gamen. Ik ben niet echt een shooter fan maar meer van de strategy / simulation games, alhoewel ik op LANs beide speel. Ik heb nu een Micro-ATX kast en ik wil kleiner en compacter qua behuizing.
Wat is je budget?
Maximaal 1.000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alhoewel mijn beeldscherm alleen AMD Freesync ondersteunt, wat qua videokaart logisch lijkt om voor een AMD te gaan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis en voor LAN parties mbt de behuizing.
Wat wil ik straks
Ik was vorige keer tevreden over de input die ik van jullie kreeg. Gecombineerd met de Best Buy Guide van September heb ik onderstaande wensenlijstje samengesteld. Graag jullie feedback & ideeen!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,50 | € 127,50 |
1 | Moederborden | ASRock B360M-ITX/ac | € 92,99 | € 92,99 |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 8G GDDR6 | € 358,99 | € 358,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Zwart | € 72,05 | € 72,05 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 25,95 | € 25,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 909,10 |