Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:27
Ik wil niet de oude topic kicken vandaar nieuw topic geopend.

Mijn interesse ook omdat ik op alie een gps module heb gekocht met simkaart.
Zoiets

https://nl.aliexpress.com...1602_9,searchweb201603_53

Ik dacht hier veel kennis over alles.

Ik dacht aan een simyo prepaid maar als mensen betere ervaringen hebben graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 14:36
En wat is nu je vraag precies en wat heb je zelf al gevonden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
Hij zoekt een sim die niet verloopt. Volgens mij bestaan die niet.
Je moet eens in de 30 dagen oid een smsje versturen of belletje plegen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Elke prepaid die niet opgewaardeerd/gebruikt wordt zal op een bepaald moment verlopen. Er zijn “maar” een beperkt aantal mobiele nummers in omloop en die beginnen met 06 (MTM even niet meegenomen) dus 8 tot de 10e macht aan mogelijke nummers (bepaalde providers hebben ook nog soms 2 cijfers na de 06) en als die nummers niet gebruikt worden in apparaten, in de la blijven liggen, verloren, gestolen zijn etc dan zijn theoretisch de beschikbare nummers snel op.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-05 21:22
Bij alle providers ga je iets moeten doen. Bij de ene moet je periodiek betalen/opwaarderen, bij de andere moet je periodiek gebruik maken van de simkaart door te bellen/SMSen of data te verbruiken. Bij sommige moet beiden! Ook is niet bij elke provider het beltegoed onbeperkt geldig.

Simyo moet je elke 6 maanden gebruik maken van de aansluiting door te bellen/SMSen of data te verbruiken. Volgens mij zijn er geen providers, die betere voorwaarden hebben om een aansluiting te behouden. Ze zijn niet de enige. Vodafoon is volgens mij vergelijkbaar.

Een alternatief is diverse winkel providers. Hierbij moet 1 maal per jaar opgewaardeerd worden. Dat is echter wel duurder, want doorgaans moet 10 euro opgewaardeerd worden. Bij Simyo ben je voor ~2 x 0,20 euro klaar.

Daarnaast is er misschien ook nog het een en ander in de m2m simkaarten qua aanbod te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Zolang dat ding af en toe een beetje data verbruikt dat zal de sim actief blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GabrielWB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 04:12

GabrielWB

Kaas is lekker

Gekopiëerd van https://www.bellen.com/mobiel/prepaid-geldigheidsduur;
een tabelletje die volgens de website op 22-08-2019 voor het laatst is bijgewerkt.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/597237800466645002/620376845808042026/unknown.png

Ik zie geen camera op die tracker zitten, dus het zal waarschijnlijk alleen maar locatie informatie versturen.

Daat heb je geen grote databundel voor nodig. Pak lekker een provider met een lange geldigheids duur zoals Kruidvat of AH of HEMA. Je hoeft dus dan alleen eens per 6 of 12 maanden een opwaardeerkaart te halen om het nummer actief te houden. Zet het in je agenda, en je bent helemaal klaar voor slechts €5 tot €10 per jaar.

Als je er echt geen omkijken na wilt hebben, dan kan je een lekker goedkoop sim-only abonnement nemen bij bijvoorbeeld Simpel. https://www.simpel.nl/sim-only. Goedkoopste bundel is €2,50 per maand voor 250 MB.

[TODO: insert creative/funny signature here]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11:09
bij zowel kpn,vodafone als t-mobile prepaid hoef je geen eens op te waarderen per 6 of 12 maanden.

Zolang je minimaal 1 betaalde handeling doet per 6 maanden.

aangezien zo een gps module maar heel weinig data gebruikt, kan je behoorlijk lang doen met een opwaardering van een tientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-05 19:12
GabrielWB schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:09:
Daat heb je geen grote databundel voor nodig. Pak lekker een provider met een lange geldigheids duur zoals Kruidvat of AH of HEMA. Je hoeft dus dan alleen eens per 6 of 12 maanden een opwaardeerkaart te halen om het nummer actief te houden. Zet het in je agenda, en je bent helemaal klaar voor slechts €5 tot €10 per jaar.

Als je er echt geen omkijken na wilt hebben, dan kan je een lekker goedkoop sim-only abonnement nemen bij bijvoorbeeld Simpel. https://www.simpel.nl/sim-only. Goedkoopste bundel is €2,50 per maand voor 250 MB.
Dan kan je beter Simyo doen. Dat kost je 1x in het half jaar een smsje. Ook krijg je netjes een e-mail als je simkaart bijna verloopt (14 dagen van te voren).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
LordSinclair schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:44:
[...]

Dan kan je beter Simyo doen. Dat kost je 1x in het half jaar een smsje. Ook krijg je netjes een e-mail als je simkaart bijna verloopt (14 dagen van te voren).
Met 15 cent per mb gaat dat alsnog erg hard.
Lebara one is 1 ct per mb, alleen moet je dan wel steeds tijdig wat data verbruiken, maar wanneer je die tracker daadwerkelijk gebruikt dan gaat dat vanzelf.
Pagina: 1