Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Panasonic TX-P55VT30E 7 rode lampjes. Laten maken of nieuwe?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:06
Mijn vraag
Vanmiddag sloeg de tv ineens af. Het bleek daarna dat het stekkerblok ook kapot was (oorzaak of gevolg). Na de tv weer aan te hebben gesloten gaat het lampje even groen branden en daarna 7 keer rood.

Na wat ik kon vinden lijkt het SU/SD bord kapot te zijn, wat dat ook moge zijn.

Verder begrijp ik dat er een bedrijf is in Dordrecht is die de reparatie waarschijnlijk kan doen. De kosten zijn mij echter onduidelijk, soms lees ik 200 euro en soms 400 euro.

De vraag is echter, is een reparatie nog zinvol? De tv is zeker al 7 jaar oud. Produceert veel warmte (dat voel je goed als je er langs loopt) en qua techniek zijn er vast veel betere tv's op de markt?

Wat denken jullie?
Welke tv zou je aanraden indien vervanging het beste zou zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Pansonic TX-P55VT30E

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
30 minuten van stroom. Daarna op volumeknop afstandsbediening waarna de rode led heel snel gaat knipperen en daarna weer terugvalt op 7 keer knipperen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Beste antwoord (via wodkabuikje op 08-09-2019 20:18)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Prijzen van OLED TV's (en dan vooral LG) moet je niet halen uit de Pricewatch of welke prijsvergelijker of website dan ook. Als je belt zijn er veel betere prijzen mogelijk, zie [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 (let wel op de Topic Warning).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 16:47
in welke omgeving woon je? In Tilburg weet ik eventueel nog wel een repair winkel die op printniveau reparaties doet.

• wodkabuikje
Woon bij Breda.

Ben al wel stiekem wat aan het rondkijken :) Deze scoort erg hoog in reviews en je krijgt zo te zien nog extra korting bij plattetv.nl

pricewatch: LG OLED65C8PLA Zwart

Acties:
  • Beste antwoord

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Prijzen van OLED TV's (en dan vooral LG) moet je niet halen uit de Pricewatch of welke prijsvergelijker of website dan ook. Als je belt zijn er veel betere prijzen mogelijk, zie [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2 (let wel op de Topic Warning).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• wodkabuikje
Ben bij plattetv gaan kijken voor die oled en heb me meteen een andere laten aansmeren. Wel 375 euro korting in de winkel en nog 300 euro cashback via Samsung.

We gaan hem dus niet meer laten maken 😉

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-11 09:45
wodkabuikje schreef op zondag 8 september 2019 @ 20:20:
Ben bij plattetv gaan kijken voor die oled en heb me meteen een andere laten aansmeren. Wel 375 euro korting in de winkel en nog 300 euro cashback via Samsung.

We gaan hem dus niet meer laten maken 😉
Lees eens vriend. Kan je misschien wel eens heel véél geld schelen.

• wodkabuikje
Heb een qled gekocht maar kom online ook al andere prijzen tegen. Verkoper in de winkel zei dat het onlineverschil 3 euro was.

Mag 4 weken proberen maar toch even met de vrouw overleggen want prijsverschil is best groot.

Pagina: 1