Ik zoek een?
Een upgrade voor mijn computer. Ik heb deze computer 4-5 jaar geleden gebouwd. Ik denk dat het nu tijd is om een upgrade te doen. Ik weet dus niet goed wat ik zoek. Ik denk dat ik best een nieuwe CPU aanschaf maar daarbij komt ook een nieuw moederbord etc. Ik weet niet goed waar te beginnen. Ik heb wel een jaar geleden een videokaart aangeschaft (geen idee waarom) en deze erin gestoken. Dit had weinig invloed aangezien mijn CPU een gigantische Bottle-neck is.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 400-500 Euro aan upgrade doen aan deze computer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien ik niet weet wat ik wil upgraden heb ik ook geen merk voorkeur. Het enigste wat ik heb van voorkeur is Intel voor CPU.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de PC niet meer zoveel om te gamen, Ik programeer vooral voor school etc. Ik moet wel zeker goed kunnen multi-tasken omdat dit zeer handig voor schoolwerk.
Hopelijk kunnen jullie wat raad geven over welke onderdelen ik moet aankopen voor een upgrade. Ik ben al lang niet meer bezig geweest met ComputerHardware en weet dus ook niets van wat er allemaal op de markt is op dit moment.
Hieronder is mijn computer Build op dit moment.
Avast Bedankt.
Een upgrade voor mijn computer. Ik heb deze computer 4-5 jaar geleden gebouwd. Ik denk dat het nu tijd is om een upgrade te doen. Ik weet dus niet goed wat ik zoek. Ik denk dat ik best een nieuwe CPU aanschaf maar daarbij komt ook een nieuw moederbord etc. Ik weet niet goed waar te beginnen. Ik heb wel een jaar geleden een videokaart aangeschaft (geen idee waarom) en deze erin gestoken. Dit had weinig invloed aangezien mijn CPU een gigantische Bottle-neck is.
Wat is je budget?
Ik wil ongeveer 400-500 Euro aan upgrade doen aan deze computer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien ik niet weet wat ik wil upgraden heb ik ook geen merk voorkeur. Het enigste wat ik heb van voorkeur is Intel voor CPU.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de PC niet meer zoveel om te gamen, Ik programeer vooral voor school etc. Ik moet wel zeker goed kunnen multi-tasken omdat dit zeer handig voor schoolwerk.
Hopelijk kunnen jullie wat raad geven over welke onderdelen ik moet aankopen voor een upgrade. Ik ben al lang niet meer bezig geweest met ComputerHardware en weet dus ook niets van wat er allemaal op de markt is op dit moment.
Hieronder is mijn computer Build op dit moment.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 264,99 | € 264,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock B85 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 44,05 | € 44,05 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 41,96 | € 41,96 |
| 1 | Voedingen | Antec NeoEco NE450M (EU-stekker) | € 54,04 | € 54,04 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 743,99 | ||
Avast Bedankt.