Hallo,
Ik vroeg me af of deze onderdelen goed samen kunnen werken en alles op het moederbord past. Ik heb zelf een beetje research gedaan en wil graag nog wat advies van mensen die er wat meer kennis over hebben.
Ik ga van 1060 6GB, i7-7700K en 16GB RAM
naar dit:
Processor: Intel Core i7-8700K (Boxed)
Moederbord: Asus PRIME Z370-A
Graphics Card: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G
HDD: Seagate Barracuda, 2TB
Behuizing: NZXT H500i White
Waterkoeling: NZXT Kraken X52
Fans: NZXT Aer RGB 2 Starter kit (2x) 120mm
RAM: G.Skill Trident Z RGB F4-3200C60D-16GTZR (2x 8 RAM)
Voeding: Corsair RM650x (2018) Zwart
SSD: Samsung 970 EVO 500GB
Ik heb zelf nog gekeken of i7-8700K nog verbeterd kan worden door een i7-9700K, ik zelf heb het idee dat het niet veel gaat opleveren en voor betere CPU's weer veel meer geld moet uitgeven. Voor de graphics card had ik eerst 2080 RTX staan maar ik ontdekte later de 2070 Super die niet veel verschilt en goedkoper is. De Behuizing, Koeling en Fans heb ik graag alle 3 van 1 merk, graag wil ik weten of dit goed samen werkt met het moederbord en genoeg fans heb uitgekozen en waar die het beste geplaatst kunnen worden in de behuizing. Verder wil ik graag weten of dit een goed werkende build is met advies wat beter of niet nodig is. Met deze build wil ik graag zware games spelen en voor meer dan 3 jaar mee door kan.
Tweakers vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het draaien van zware games. (BF V, CoD)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de pc die ik nu gebruik worden geen onderdelen van gebruikt/weg gehaald.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 2000 Series Grafische Kaart van GeForce met 8G, een 8th of 9th gen Intel Core (liefst i7), genoeg ram en een goed koelende en goed uitziende case/fans/koeler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT, GeForce en Intel Core
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een beetje advies en verbeter punten over deze build.
Alvast bedankt voor het advies of hulp!
Ik vroeg me af of deze onderdelen goed samen kunnen werken en alles op het moederbord past. Ik heb zelf een beetje research gedaan en wil graag nog wat advies van mensen die er wat meer kennis over hebben.
Ik ga van 1060 6GB, i7-7700K en 16GB RAM
naar dit:
Processor: Intel Core i7-8700K (Boxed)
Moederbord: Asus PRIME Z370-A
Graphics Card: Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G
HDD: Seagate Barracuda, 2TB
Behuizing: NZXT H500i White
Waterkoeling: NZXT Kraken X52
Fans: NZXT Aer RGB 2 Starter kit (2x) 120mm
RAM: G.Skill Trident Z RGB F4-3200C60D-16GTZR (2x 8 RAM)
Voeding: Corsair RM650x (2018) Zwart
SSD: Samsung 970 EVO 500GB
Ik heb zelf nog gekeken of i7-8700K nog verbeterd kan worden door een i7-9700K, ik zelf heb het idee dat het niet veel gaat opleveren en voor betere CPU's weer veel meer geld moet uitgeven. Voor de graphics card had ik eerst 2080 RTX staan maar ik ontdekte later de 2070 Super die niet veel verschilt en goedkoper is. De Behuizing, Koeling en Fans heb ik graag alle 3 van 1 merk, graag wil ik weten of dit goed samen werkt met het moederbord en genoeg fans heb uitgekozen en waar die het beste geplaatst kunnen worden in de behuizing. Verder wil ik graag weten of dit een goed werkende build is met advies wat beter of niet nodig is. Met deze build wil ik graag zware games spelen en voor meer dan 3 jaar mee door kan.
Tweakers vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het draaien van zware games. (BF V, CoD)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 2000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de pc die ik nu gebruik worden geen onderdelen van gebruikt/weg gehaald.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 2000 Series Grafische Kaart van GeForce met 8G, een 8th of 9th gen Intel Core (liefst i7), genoeg ram en een goed koelende en goed uitziende case/fans/koeler.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT, GeForce en Intel Core
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een beetje advies en verbeter punten over deze build.
Alvast bedankt voor het advies of hulp!
[ Voor 21% gewijzigd door Glyv op 12-09-2019 22:36 ]