ervaring met SalesPlaza

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
Hoi, ik wil een datakabel bestellen bij SalesPlaza en omdat ik een beetje terughoudend ben met kopen op internet, wil ik vragen of er tweakers zijn die ervaringen met SalesPlaza hebben en of ze tevreden zijn.
Zijn er geen bijkomende kosten (bv. rembourskosten)?
Bedankt.

Verwijderd

ik ben ook vanplan om hier een datakabel te kopen, ik die voor de swing240. Ik heb er al een voor de siemens m35 maar die heb ik niet daar besteld. Ze hebben trouwens wel een leuk forum jammer dat er weinig mensen komen, misschien is het handig als er daar een tweakers ook af en toe eens langs komen (je mag hier namelijk niet over unlocken "babbelen"). Maar ik heb die gast gemailed en zij sturen het product op en als je het ontvangen hebt dan moet je geld overmaken. Als je dit niet doet komt er een incasso bureau langs en dat gaat je extra geld kosten. Verder zijn de prijzen incl. en hoef je niks extra's te betalen. Ik denk dat er weinig fout kan gaan en bestel hem denk ik in dezer dagen.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Salesplaza is supergoed 8-) t wordt direct na je bestelling verstuurt en daarna betaal je pas. ideaal. geen verzendkosten en bijna alles hebben ze op voorraad.

iRacing Profiel

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 10:51 schreef kroegtijger het volgende:
Salesplaza is supergoed 8-) t wordt direct na je bestelling verstuurt en daarna betaal je pas. ideaal. geen verzendkosten en bijna alles hebben ze op voorraad.
hoeveel tijd zit tussen het bestellen en ontvangen ?

• kroegtijger
1 a 2 dagen als het op voorraad is.

iRacing Profiel

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
ik heb de datakabel besteld, maar in een bepaalde zending zaten fabricagefouten, duurt een aantal dagen voordat ze weer nieuwe hebben. :'(

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik kreeg mijn Nokia 3330 datakabel binnen met een defect batterij klem pootje. Ik ben nog in afwachting van hun antwoord hoe ze dit willen op gaan lossen.

Ik houd u allen op de hoogte.

• kroegtijger
ik denk dat je een ander exemplaar toegestuurd krijgt...maar ik ben benieuwd

iRacing Profiel

• Helsie
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 09:33 schreef kroegtijger het volgende:
ik denk dat je een ander exemplaar toegestuurd krijgt...maar ik ben benieuwd
Inderdaad, perfecte afhandeling daaro!
Ik krijg meteen een nieuwe. En omdat ik hem snel nodig heb (volgende week op reis), sturen ze hem meteen op (dan heb ik hem morgen) en vertrouwen erop dat ik hem meteen terugstuur. En dat heb ik dus gedaan.

• kroegtijger
Op vrijdag 09 november 2001 09:56 schreef Helsie het volgende:

[..]

Inderdaad, perfecte afhandeling daaro!
Ik krijg meteen een nieuwe. En omdat ik hem snel nodig heb (volgende week op reis), sturen ze hem meteen op (dan heb ik hem morgen) en vertrouwen erop dat ik hem meteen terugstuur. En dat heb ik dus gedaan.
zeker goed afgehandeld dacht ik zo...... B-)

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik heb zeer goede ervaringen met SalesPlaza! Reageren snel en netjes op e-mail, en de afhandeling van bestellingen is optimaal! Binnen 2 dagen na m'n bestelling had ik het in huis.

• Helsie
  • Niet online
Ik denk toch zeker dat dit niet de laatste keer is dat ik daar iets bestel!

• Helsie
  • Niet online
Update: het is maandag en nog geen kabeltje gezien, terwijl men beloofde het vrijdag op de bus te doen wanneer ik het op vrijdag zou retourneren. Wordt vervolgd.
Pagina: 1