Ik zoek een?
videokaart waarmee ik op 1440p op ultra en mogelijk tot 144hz/fps kan gamen.
Wat is je budget?
Rond de prijs van een 2070 Super (welke prestatie/prijswise nog redelijk duur is), dus 550 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd goede ervaringen gehad met MSI Maar niet gebonden aan een bepaald merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Cooler Master Hyper TX3 Evo
Crucial DDR4 4x4GB 2133 CL15
Gigabyte GA-B150-HD3P
Intel Core i5 6400
NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood
MSI GTX 970
Monitor AOC AGON AG271QX
1 TB SSD
Momenteel kan mijn videokaart tot mijn verbazing nog goed bijbenen. Mede door een 144hz scherm ziet het er allemaal nog vrij vloeiend uit op maximale settings. Echter als je de FPS aan zet dan zie je wel dat ik veelal onder de 60 fps zit. Tijd voor verandering dus.
Welke kaarten heb ik al bekeken?
Ik heb afgelopen tijd al het e.e.a. in de gaten gehouden en had gehoopt dat de 2070 Super uitkomst zou zijn. Echter zie ik zoveel tegenstrijdige verhalen dat ik graag wat advies van jullie kant krijg.
De 5700XT zou een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben tegenover de Super. Maar de Super is gewoon net wat beter. En ik wil wel weer een tijdje met deze kaart doen. Een 1080 TI tweedehands presteert even goed voor een lagere prijs maar dan heb je weer tweedehands..
Ik hoor dus graag wat de beste bang is for my buck.
Volgens mij kan de rest van mijn systeem nog wel even mee als ik de charts bijv. bekijk m.b.t. mijn cpu. Mocht dat toch al snel een bottleneck zijn kan ik dat tzt upgraden.
Alvast bedankt
videokaart waarmee ik op 1440p op ultra en mogelijk tot 144hz/fps kan gamen.
Wat is je budget?
Rond de prijs van een 2070 Super (welke prestatie/prijswise nog redelijk duur is), dus 550 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd goede ervaringen gehad met MSI Maar niet gebonden aan een bepaald merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Cooler Master Hyper TX3 Evo
Crucial DDR4 4x4GB 2133 CL15
Gigabyte GA-B150-HD3P
Intel Core i5 6400
NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood
MSI GTX 970
Monitor AOC AGON AG271QX
1 TB SSD
Momenteel kan mijn videokaart tot mijn verbazing nog goed bijbenen. Mede door een 144hz scherm ziet het er allemaal nog vrij vloeiend uit op maximale settings. Echter als je de FPS aan zet dan zie je wel dat ik veelal onder de 60 fps zit. Tijd voor verandering dus.
Welke kaarten heb ik al bekeken?
Ik heb afgelopen tijd al het e.e.a. in de gaten gehouden en had gehoopt dat de 2070 Super uitkomst zou zijn. Echter zie ik zoveel tegenstrijdige verhalen dat ik graag wat advies van jullie kant krijg.
De 5700XT zou een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben tegenover de Super. Maar de Super is gewoon net wat beter. En ik wil wel weer een tijdje met deze kaart doen. Een 1080 TI tweedehands presteert even goed voor een lagere prijs maar dan heb je weer tweedehands..
Ik hoor dus graag wat de beste bang is for my buck.
Volgens mij kan de rest van mijn systeem nog wel even mee als ik de charts bijv. bekijk m.b.t. mijn cpu. Mocht dat toch al snel een bottleneck zijn kan ik dat tzt upgraden.
Alvast bedankt