Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:56
Hopelijk kan iemand mij van onderstaande verlossen..

Wanneer ik een film afspeel op mijn tv zonder ondertitels, speelt het beeld vloeiend af. Wanneer ik echter ondertitels toevoeg aan diezelfde video vertoont het beeld kleine schokken op het moment dat de ondertitel op het scherm komt.

Nu is het zo dat ik dit zowel heb bij zelf gedownloade ondertitels, alsook bij ondertitels die bij het filmbestand zelf zitten.

Is hier een oplossing voor?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:23
Er mist hier wat informatie, waar speel je de film vanaf? Denk dat dit een goed startpunt is om je probleem op te lossen.

Daarnaast, als de ondertitels in het filmbestand zitten, zijn ze dan ook hardcoded in de video? Dat lijkt me namelijk onmogelijk.

Ben verder geen expert, maar zou op het eerste gezicht zeggen dat het apparaat dat de subtitles toevoegt gewoon te traag is.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er is eigenlijk 0 informatie. We komen met deze info niet verder dan: Hij doet het niet.

Welke TV, wat speelt de film af, wat is de bron van de film (HDD, NAS ?) , wat is het bestandsformaat ?

Er is op dit moment 0 info en er is dus ook geen enkel zinnig antwoord op te geven.

Als je een topic maakt, geef dan zo veel mogelijk info. Een topic als deze met 0 info waarbij we niet eens weten wat de film afspeelt, daar zal je nooit een goed antwoord op kunnen krijgen.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:56
Sorry, hier wat meer info:

Ik speel films af op mijn tv 'KD-55XE9305'. Deze speel ik af via een USB.

Als afspeelmedia op mijn tv gebruik Ik VLC.

De ondertitels lijken me niet hardcodes te zijn aangezien ik ze ook kan uitschakelen.

USB stick die ik gebruik: https://www.coolblue.be/n...ansmemory-u365-128gb.html

https://ibb.co/3Fq3VX3

[ Voor 3% gewijzigd door Rubberen op 07-09-2019 02:27 ]

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

CPU in de TV is gewoon te traag volgens mij, hadden het zelfde met een andere 4K TV van Sony en van LG

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.