Vraag

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 20:44
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon bij verlegen abonnement.

Wat is je budget?
Niet heel erg van toepassing, gezien het om verlengen gaat en de lasten daarvan wel kan dragen, echter nog eenmalig meer dan 200 euro bijlappen naast een maandlast van 50+ is mij te gortig.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb na mijn Samsung Galaxy S8 geen 'goede' telefoon meer gehad, ik heb twee telefoons van onder de 100 euro gebruikt, slechte camera, snel erg langzaam etc. Ik zou graag een snelle telefoon willen met een exceptionele camera.
Ik vind een headphone jack belangrijk, maar ik zou eventueel zonder kunnen. Spellen hebben geen prioriteit, maar ik word niet graag geremd als ik toevallig wel met een telefoon een beetje wil rotzooien

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben nu de S10 en de P30 Pro aan het overwegen, aangezien ik deze kan krijgen bij mijn abonnement voor een aardige prijs. iPhones zijn ook beschikbaar, maar de XR heeft niet echt een top camera en de XS moet enorm veel voor bijbetaald worden. Waar ik dus in aan het zoeken ben is de volgende lijst: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/
Na heel wat reviews en filmpjes leun ik een beetje naar de Huawei, maar rekening houdend met het nieuws van de laatste tijd ben ik wat terughoudend met die knoop doorhakken, dat is dan ook een van de grootste redenen dat ik hier advies vraag. De andere telefoons op het lijstje zijn niet onaardig, maar ik wil nu toch wel een toptelefoon. Een andere optie is een sim-only pakken en los een toestel kopen, dit heeft niet de voorkeur, echter is dit te overwegen bij een vele maal betere optie. Ik heb de Mi 9T Pro overwogen, echter is de omgezette prijs het toch niet waard, dan betaal ik liever iets meer.

Nu is het een beetje een open vraag; maar welke telefoon is nou eigenlijk meer aan te raden, de reviews van Tweakers ken ik intussen van binnen en buiten, maar ik hoor toch graag wat feedback van jullie, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alle reacties

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57
Is een s10e geen optie? Goede camera, accuduur prima, goede prijs

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13

FeaR

In GoT we trust

Moiele telefonie valt niet onder Consumentenelektronica maar onder Mobile, CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 20:44
FeaR schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 20:33:
Moiele telefonie valt niet onder Consumentenelektronica maar onder Mobile, CEA > ATT
Per abuis de verkeerde categorie aangeklikt, excuus!
418O2 schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 20:31:
Is een s10e geen optie? Goede camera, accuduur prima, goede prijs
Prijsverschil tussen de twee is met abonnement niet groot genoeg om de keuze voor de S10e zo'n makkelijke te maken, Dan heb ik uiteindelijk liever een S10 al kost het ietsje meer.

[ Voor 42% gewijzigd door StrongArmLance op 06-09-2019 20:37 ]