Dag Tweakers,
Mijn oude laptop heeft het na vele jaren trouwe dienst begeven. Ik ga dus op zoek naar een waardig vervanger.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor het dagelijkse e-mail en social media verkeer. Moet een duurzaam ding zijn wat wel weer een finke poos mee kan. Daarnaast ook in staat zijn om goed om te gaan met zwaardere taken als foto- en videobewerking.
Wat is je budget?
Rond de 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Gewicht en dergelijke is niet heel belangrijk in mijn situatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zat zelf te denken aan de volgende zaken:
- 15" scherm
- in ieder geval SSD (wellicht naast een HDD)
Ik koop mijn hardware altijd voor een langere periode (minimaal 5 jaar), in die zin vind ik het belangrijk dat het apparaat ook wat op de toekomst gericht is (denk bijv. aan voldoende RAM etc; of in ieder geval de mogelijkheid om te upgraden).
- een ethernetaansluiting is prettig
Zelf al even wat rond zitten neuzen. Dacht bijvoorbeeld aan zoiets:
pricewatch: HP Pavilion 15-cw1948nd
pricewatch: Asus K530FN-EJ343T
https://www.bol.com/nl/p/...684403/?s2a=#productTitle
Mijn oude laptop heeft het na vele jaren trouwe dienst begeven. Ik ga dus op zoek naar een waardig vervanger.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor het dagelijkse e-mail en social media verkeer. Moet een duurzaam ding zijn wat wel weer een finke poos mee kan. Daarnaast ook in staat zijn om goed om te gaan met zwaardere taken als foto- en videobewerking.
Wat is je budget?
Rond de 700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Gewicht en dergelijke is niet heel belangrijk in mijn situatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zat zelf te denken aan de volgende zaken:
- 15" scherm
- in ieder geval SSD (wellicht naast een HDD)
Ik koop mijn hardware altijd voor een langere periode (minimaal 5 jaar), in die zin vind ik het belangrijk dat het apparaat ook wat op de toekomst gericht is (denk bijv. aan voldoende RAM etc; of in ieder geval de mogelijkheid om te upgraden).
- een ethernetaansluiting is prettig
Zelf al even wat rond zitten neuzen. Dacht bijvoorbeeld aan zoiets:
pricewatch: HP Pavilion 15-cw1948nd
pricewatch: Asus K530FN-EJ343T
https://www.bol.com/nl/p/...684403/?s2a=#productTitle
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2019 21:05 ]