Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pffff hoe moeilijk is t om een huis te kopen....

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views

• TheGabeMan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-10 20:40
Ik dacht: ik wil een nieuw huis, ik zie een leuk huis, er staat een prijs bij, we bespreken de prijs et voila, je hebt een nieuw huis. Maar nee....

Nu al 3e woning op rij een bod op gedaan en het telkens niet geworden, dik boven vraagprijs geboden. Maar het schijnt dat NVM aangesloten makelaars alleen met eind-bod werken en je dus geen kans krijgt om nog een tweede bod uit te brengen en te onderhandelen.

Je schiet dus maar wat in t wilde weg. (Ok, beetje onderbouwd wel, maar toch).

Anyway..... moest er even uit..... Ik ga weer eens door funda bladeren.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Welkom op de woningmarkt van 2019.

• hjkv
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:11
Ik ken de struggles. Ik heb hetzelfde. Ik had laatst een huis waar een openbare bieding op was, een soort online veiling. Daar werd ik zowaar de koper! Alleen bleek toen bij de bouwtechnische keuring dat het huis in belabberde staat was. Ik heb het koopcontract dan ook maar weer ontbonden...

Nu ben ik weer verder aan het zoeken maar met de huizenprijzen van tegenwoordig is dat ook geen makkelijke opgave.

* hjkv gaat ook funda maar weer eens op

• Glashelder
  • Registratie: september 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Vorig jaar na een stuk of 7 huizen pas geslaagd. Het kan dus wel. Volhouder wint.

Tom - zegt (18:41)
omg nog ff en ik doe rm -r *kerst* op mn mp3 map :@ doet winamp expres kerstmuziek nu ofzo

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:29
even wat verduidelijkingen, heb zelf een huis gekocht paar maanden geleden, ga er 10 september permanent in:

1.) er worden genoeg huizen onder vraagprijs verkocht. Ik heb zelf in Zoetermeer een huis die overal in de straat ongeveer 275k was voor minder dan 260 gekocht

2.) Eindbod is onzin, ik heb rustig meerdere biedingen kunnen doen via een NVM aangesloten makelaar

3.) In het wilde weg schieten is je eigen verantwoordelijkheid. Je besteed er een goed bedrag aan (en ik weet het, iedereen hier op tweakers is zo rijk dat ze het "even tussendoor doen"), dus je mag er zelf ook wel wat moeite insteken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• _Apache_
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18:56

_Apache_

For life.

Wij zelf hebben denk wel 20+ huizen bezichtigd. Maar op een enkeling geboden, wij bieden zoiezo pas na 2 (soms wel 3) bezichtingen. Maar de huizen waren al weg voordat we dat konden doen.
Wij lieten ons niet verleiden tot wild bieden, het is de grootste aankoop van je leven en heeft enige sinecure nodig.

3 zonnecollectoren voor SWW en CV ondersteuning met een 200L buffervat & 2700Wp PV Panelen. | PVOutput

• whitedrag152
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 15:27
Misschien dat in de randstad dat ze werken met eindbod, maar hier (kleine gemeente in het oosten) kun je gewoon onderhandelen met de prijs.

• Buzz134
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-10 16:55
Zelf net op de huizenmarkt gekomen, ben zelf dan alleen (24 jaartjes) maar het is zo moeilijk zeker als je geen partner hebt met inkomen om een huis te vinden. het gene wat ik had gevonden mooi appartement 3x wezen kijken uit eindelijk een bod gedaan, volgens de online calculator op de makelaars site kreeg ik te horen dat ik te weinig verdiende terwijl mijn berekening goed was (eigen geld was ook aanwezig) :( helaas is het erg moeilijk voor starters in mijn ogen dan.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:40

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb het gevoel dat dit topic een een reactie in een ander topic had moeten zijn. In deze status zie ik er geen discussiewaarde in en daarom gaat het topic ook op slot.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True