Ik zoek een?
Een televisie voor in de woonkamer.
Omdat onze woonkamer niet zo heel groot is willen we het graag houden bij een televisie tussen de 39 en 43". 39-43 inch televisie met 100hz beeldverversing en HDR.
Wat is je budget?
Circa 750e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te gamen via mijn ps4 en films en series te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende tv bij Coolblue gevonden: Sony KD-43XG8305
Echter wordt er in de omschrijving gesteld dat het scherm een 8-bit paneel heeft en daardoor geen breed hdr kleurgamma weergeven.
Welke vragen heb je hier nog over?
Na enig onderzoek ben ik erachter dat 100hz een fijne specificatie is om games en films vloeiend weer te geven. Daarnaast heb ik ook begrepen dat HDR een goede specificatie is om games mooi weer te geven.
Probleem is dat ik niet of nauwelijks een tv van deze afmetingen met 100 hz kan vinden.
Heeft er iemand een goede tip?
Alvast bedankt voor de hulp.
Een televisie voor in de woonkamer.
Omdat onze woonkamer niet zo heel groot is willen we het graag houden bij een televisie tussen de 39 en 43". 39-43 inch televisie met 100hz beeldverversing en HDR.
Wat is je budget?
Circa 750e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om te gamen via mijn ps4 en films en series te kijken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende tv bij Coolblue gevonden: Sony KD-43XG8305
Echter wordt er in de omschrijving gesteld dat het scherm een 8-bit paneel heeft en daardoor geen breed hdr kleurgamma weergeven.
Welke vragen heb je hier nog over?
Na enig onderzoek ben ik erachter dat 100hz een fijne specificatie is om games en films vloeiend weer te geven. Daarnaast heb ik ook begrepen dat HDR een goede specificatie is om games mooi weer te geven.
Probleem is dat ik niet of nauwelijks een tv van deze afmetingen met 100 hz kan vinden.
Heeft er iemand een goede tip?
Alvast bedankt voor de hulp.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 1251340 op 06-09-2019 15:43 . Reden: template toegevoegd ]