Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dekton of Neolith werkbladen van 8mm dik, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• hansdegit
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-10 09:40
In onze nieuwe keuken willen we een werkblad van Dekton of Neolith gaan plaatsen. 8mm dik lijkt ons erg fraai, maar teven een beetje fragiel/breekbaar.

Is die vrees terecht?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• barry86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-10 14:38
Is geheel afhankelijk van de ondersteuning

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Adviseren ze je dan om 8mm te nemen of vind je dat gewoon mooi? En hoe wil je dat monteren dan? Gewoon liggend op twee schragen? Als je het goed ondersteunt zal de dikte een steeds minder groot belang vormen.

De zon schijnt maar toch is het donker.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Uiteindelijk komt het op kastjes / lades te liggen en de overspanning hiervan zal bepalen hoe zwaar het belast wordt. Ik heb 12mm neolith en dat 'hangt' in de diepte maximaal 50cm over en in de breedte 80cm (hoewel op die plek een gasfornhuis zit).

toen ik het kocht / installeerde vond ik het ook eng. Inmiddels niet meer. Er hebben al mensen opgestaan ook, nooit meer over nagedacht. Maarja, dat is dus 12mm en geen 8mm.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 01:32

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Hier al gekeken? Het Grote Keuken topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 3

Dit is wel heel basaal voor een topic. Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True