Ik zoek een
Niet zo n grote smartphone
Wat is je budget?
350 à 450euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Te telefoneren en foto’s te maken, geen games e.d.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor Samsung en Apple
Ik heb een Samsung Galaxy S3 ( !)16MB, 4 of 5 jaar oud. Was een geweldig toestel. Handzaam en licht in gewicht, prima accu, mooie foto’s.
Nu toe aan een nieuwe maar niet de afmeting van thuisbioscoop.
De meeste kleine toestellen zijn oudere types en dat maakt het lastig qua updates. Wil ook wel weer lang met de nieuwe doen.
Zie door de bomen het bos niet meer.
Heb natuurlijk gefilterd.De S10e is ook best groot. Blijven denk ik over iphone 7 en Samsung Galaxy A3 en die zijn niet meer de jongsten...hoe lang krijgen die dan nog updates?
Snap dat de trend groot groter grootst is maar ben ik dan de enige met deze voorkeur?
Niet zo n grote smartphone
Wat is je budget?
350 à 450euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Te telefoneren en foto’s te maken, geen games e.d.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor Samsung en Apple
Ik heb een Samsung Galaxy S3 ( !)16MB, 4 of 5 jaar oud. Was een geweldig toestel. Handzaam en licht in gewicht, prima accu, mooie foto’s.
Nu toe aan een nieuwe maar niet de afmeting van thuisbioscoop.
De meeste kleine toestellen zijn oudere types en dat maakt het lastig qua updates. Wil ook wel weer lang met de nieuwe doen.
Zie door de bomen het bos niet meer.
Heb natuurlijk gefilterd.De S10e is ook best groot. Blijven denk ik over iphone 7 en Samsung Galaxy A3 en die zijn niet meer de jongsten...hoe lang krijgen die dan nog updates?
Snap dat de trend groot groter grootst is maar ben ik dan de enige met deze voorkeur?
[ Voor 17% gewijzigd door Fleur van B op 07-09-2019 07:00 ]