Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleur van B
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zoek een
Niet zo n grote smartphone

Wat is je budget?
350 à 450euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
Te telefoneren en foto’s te maken, geen games e.d.

Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor Samsung en Apple

Ik heb een Samsung Galaxy S3 ( !)16MB, 4 of 5 jaar oud. Was een geweldig toestel. Handzaam en licht in gewicht, prima accu, mooie foto’s.
Nu toe aan een nieuwe maar niet de afmeting van thuisbioscoop.
De meeste kleine toestellen zijn oudere types en dat maakt het lastig qua updates. Wil ook wel weer lang met de nieuwe doen.
Zie door de bomen het bos niet meer.
Heb natuurlijk gefilterd.De S10e is ook best groot. Blijven denk ik over iphone 7 en Samsung Galaxy A3 en die zijn niet meer de jongsten...hoe lang krijgen die dan nog updates?
Snap dat de trend groot groter grootst is maar ben ik dan de enige met deze voorkeur?

[ Voor 17% gewijzigd door Fleur van B op 07-09-2019 07:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:46
Een s10e is ook te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Pixel 3a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
categorie: Smartphones

Je kan wat verder filteren, maar dit lijkt me een goed begin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.
Fleur van B schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:49:
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur voor Samsung en Apple
Je wensen zijn duidelijk, maar er ontbreken nog wat dingen aan je topic. Zo is het verplicht om zelf ook eerst met wat opties te komen en wat eigen onderzoek te doen.

Ga dus even aan de slag met onze Pricewatch. Stop daar je wensen/eisen in en dan rolt er vanzelf een lijstje met toestellen uit.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen en leer je er hopelijk zelf ook nog wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleur van B
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 15-11-2024
De S10e is ook best groot. Blijven denk ik over iphone 7 en Samsung Galaxy A3 en die zijn niet meer de jongsten...hoe lang krijgen die dan nog updates?
Snap dat de trend groot groter grootst is maar ben ik dan de enige met deze voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mk1992
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 15:54
Fleur van B schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 15:21:
De S10e is ook best groot. Blijven denk ik over iphone 7 en Samsung Galaxy A3 en die zijn niet meer de jongsten...hoe lang krijgen die dan nog updates?
Sony XZ2 Compact? Veel kleiner dan de S10e is er helaas niet meer.
Bezit zelf een XZ1 Compact, nog een beetje kleiner. Maar gezien jouw vraag over updates ga ik deze niet voor je pushen. Hoewel ik wel vorige week nog veiligheidsupdates kreeg. Android 10 komt dan weer niet, iets wat de XZ2 Compact waarschijnlijk wel nog krijgt.

Cash is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
@Fleur van B ik zou eens op formaat van de behuizing zoeken in.p.v. formaat van het scherm. Tegenwoordig zijn er steeds meer smartphones met dunne bezels (randen).

Waar je 5 jaar geleden nog echt dikke randen had, worden deze vandaag de dag gebruikt voor een scherm. De smartphone zelf is dus nog even goed vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
De s10e is maar 2mm breder en 4mm langer dan de iPhone 7.

De s10e is verder kleiner dan mijn vorige telefoon, die een 5,2" scherm had.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 19:03
Volgens mij is de A serie nog niet zo lang geleden bijgewerkt in de zin van een nieuw design etc (2019 versies), daarnaast kan de iPhone SE nog wel wat zijn dan ( al weet ik niet hoe "nieuw" die is).

[ Voor 6% gewijzigd door eric.1 op 23-10-2019 12:56 ]

Pagina: 1