Een Toshiba 2520CDT van ongeveer 3 jaar oud is er net mee gestopt. Dat is de tweede kapotte die ik nu op de plank heb liggen en ik weet wederom niet hoe het komt. Als ik hem aan de netstroom hang en op de aanknop duw zie ik m aanspringen, de ledjes worden groen (eerste 2, de derde wordt oranje, da's de lege batterij die op gaat laden) en ik hoor het gezoem van een PC. Maar het beeld doet niks (zwart), hij piept niet, lichtje van de HD knippert niet. Hij zoemt alleen wat totdat ik de netstroom er uit trek en zodra de batterij leeg is zet ie zichzelf uit (ledjes gaan uit en zoemen stopt ermee).
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?!?
Als je mobo kapot is krijg je dit dan? Of is het geheugen gaar en kan ik hem fixen door extra geheugen module bij te plaatsen?
Is het mijn beeldscherm dat kapot is?
Heb het beeldscherm van mijn PC er aan gehangen en opgestart maar dat werkt niet automatisch (ook bij andere laptop niet) en omdat je eerst in moet loggen bij windowsNT zou dat toch niet gaan. Is er een toetsencombinatie die er voor zorgt dat als je een beeldscherm aansluit hij hier direct op overspringt?
Ik ben ten einde raad, heb dat ding echt nodig, ook de data die er op staat!!!!
Please help
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?!?
Als je mobo kapot is krijg je dit dan? Of is het geheugen gaar en kan ik hem fixen door extra geheugen module bij te plaatsen?
Is het mijn beeldscherm dat kapot is?
Heb het beeldscherm van mijn PC er aan gehangen en opgestart maar dat werkt niet automatisch (ook bij andere laptop niet) en omdat je eerst in moet loggen bij windowsNT zou dat toch niet gaan. Is er een toetsencombinatie die er voor zorgt dat als je een beeldscherm aansluit hij hier direct op overspringt?
Ik ben ten einde raad, heb dat ding echt nodig, ook de data die er op staat!!!!
Please help
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5