Samsung Galaxy S10-serie inruil actie (t/m 12 september '19)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.451 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuke deal op de Samsung S10e/S10/S10+ via een omweg.

Samsung.com heeft een promo van 30-08-2019 t/m 12-09-2019 waar je bij de inruil van een oud apparaat bij aankoop, tijdelijk €150 extra inruilwaarde ontvangt. Je krijgt er ook nog een gratis leren hoesje bij voor de telefoon twv €55.

Je moet dus wel een oud apparaat inleveren, maar bijv. zelfs met een kapotte Galaxy A5 met inruilwaarde €0 activeert hij de €150 korting.

Op zichzelf niet zo spannend, maar dit werkt ook op de 'discount' winkel van het "Samsung Enhanced Partnership Program" - hier kun je gratis op inloggen via bijvoorbeeld ING Rentepunten winkel.

Op deze manier is een S10 €495 (PW €669) en een S10e €370 (PW €535), plus je krijgt dat gratis hoesje erbij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-09 13:44
Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:26:
Op zichzelf niet zo spannend, maar dit werkt ook op de 'discount' winkel van het "Samsung Enhanced Partnership Program" - hier kun je gratis op inloggen via bijvoorbeeld ING Rentepunten winkel.
De Store is te vinden via: https://shop.samsung.com/...re/nlepp/ics/registration

Je kunt de store dan in met de code icsklanten19

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
EdwinB schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:27:
[...]

De Store is te vinden via: https://shop.samsung.com/...re/nlepp/ics/registration

Je kunt de store dan in met de code icsklanten19
hoe werkt dit? ik heb de s10e in winkelwagen en dan komt hoesje erbij. Maar korting niet? Komt gewoon op 520 uit

Verwijderd

Topicstarter
El_V schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:23:
[...]

hoe werkt dit? ik heb de s10e in winkelwagen en dan komt hoesje erbij. Maar korting niet? Komt gewoon op 520 uit
Inruil goed aangemeld? Nu net geprobeerd en ik krijg 'gewoon' 370 voor de s10e

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:08:
[...]

Inruil goed aangemeld? Nu net geprobeerd en ik krijg 'gewoon' 370 voor de s10e
Gevonden nu, beschrijving niet heel duidelijk. Je moet vanaf de product pagina je retour inderdaad aanmelden. Enige is dat de retourwaarde niet optelt in je uiteindelijk prijs. Er staat 'extra inruilwaarde' en bij bijvoorbeeld de s8 kom je ook in totaal op 230 inruilwaarde uit. Echter totaalprijs blijft 370.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:43
El_V schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:02:
[...]

Gevonden nu, beschrijving niet heel duidelijk. Je moet vanaf de product pagina je retour inderdaad aanmelden. Enige is dat de retourwaarde niet optelt in je uiteindelijk prijs. Er staat 'extra inruilwaarde' en bij bijvoorbeeld de s8 kom je ook in totaal op 230 inruilwaarde uit. Echter totaalprijs blijft 370.
Helaas zit er nu geen leather cover meer bij. Die is 'niet op voorraad', en wordt meteen uit je mandje verwijderd.
[edit:] vreemd genoeg kun je de leather cover wel los toevoegen aan je bestelling. Blijkbaar is alleen de variant 'gratis' niet meer op voorraad 8)7.

[ Voor 13% gewijzigd door Of-Aaargh op 06-09-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de vele reacties op deze aanbieding, heb ik hier een eigen topic van gemaakt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37

Qon

Gisteren geprobeerd te bestellen maar kwam op een foutmelding op het moment van betaling.
Wel raar want we kregen wel direct een melding dat we onze telefoon op moesten sturen, maar de betaling is niet gelukt en we konden ook niet verder.

Vanavond nog maar eens proberen en anders gaan we even bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:39
In de voorwaarden staat:
**Als je het inruiltoestel niet binnen 15 dagen na ontvangst van je nieuwe toestel opstuurt of als het inruiltoestel niet in goede staat is of op een andere manier niet in aanmerking komt om in te ruilen, ga je ermee akkoord dat je Samsung de hierboven genoemde volledige inruilwaarde betaalt, respectievelijk de genoemde inruilwaarde. Je geeft toestemming aan Samsung om het bedrag af te schrijven volgens dezelfde betalingsmethode. Er wordt je geen toestel teruggestuurd. Klik HIER om de Algemene voorwaarden en de Veelgestelde vragen te zien van het Inruilprogramma van Samsung.
Als ik b.v. een toestel selecteer van 4 euro, maar dan zeg ie niet werkt krijgt je er 0 euro voor terug. Maar als je 'm dan niet opstuurt, moet je 0 euro betalen. Op die manier hou je wel je korting van 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Theswitch ik kom er niet helemaal uit of dat ze nu die 150 euro wel of niet meerekenen in het inruilwaarde verhaal... Anders zou het natuurlijk wel erg makkelijk zijn niks inleveren en toch 150 euro korting vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:39
Ik heb 't ook nog niet besteld. Maar in de voorwaarden staat 15 dagen niet terugsturen dan verrekenen we de inruilwaarde. Als die 0 is blijft die 150 toch staan denk ik want die wordt verrekend bij de bestelling, die terugbetaling van toestel komt via apart bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:28
Prism Blue en Black niet meer op voorraad en dan kan je ook geen gebruik maken van de korting want inruilen kan je niet selecteren.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Interessant, ik heb nog wel ergens een Lumia 950 liggen. Die is niks waard maar op deze manier toch nog 150 euro. Alleen jammer dat m'n S7 het nog prima doet eigenlijk :X
@Theswitch Ik vind het niet heel duidelijk. Ze hebben het over de "hierboven genoemde volledige inruilwaarde", maar op mijn telefoon staat "hierboven" helemaal niets.
Oh een pagina verder staat wel 1 euro met dezelfde melding eronder. Als je dat dan zo leest zou het inderdaad alleen om die ene euro moeten gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door sig69 op 06-09-2019 17:51 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:05
Dit heb ik ook al op pepper neergezet;

De €150,- is de standaard inruilkorting waarboven je nog extra inruilkorting kan krijgen. Mijn s7 krijg je 0 euro extra korting (wel de 150 euro). Stel je zou een s9 inleveren, zou je 150 + 150 euro extra korting kunnen krijgen.

Of je telefoon nu 0 euro waard is of 150 euro, het dient een goed functionerende telefoon te zijn! Scherm mag een barst hebben maar moet functioneren, telefoon moet aangaan en opladen. Daarnaast mag het logische wijze niet gestolen zijn.

Voldoet je telefoon daar niet aan of je stuurt het niet binnen 15 dagen. Dan schrijven ze de korting bedrag van minimaal 150 van je rekening af.

Je moet daar maar zin hebben, je kan ook de MM binnen lopen tot zondag en daar de reguliere s10 128gb voor 570 euro halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FireBladeX
Graag een onderbouwing waarop je dit baseert dan want ik heb de voorwaarden nog eens doorgelezen en er wordt alleen verwezen naar de extra uitbetaling niet naar de 150 euro.Juist in hun algemene voorwaarden staat dat de inruil actie los staat van de aankoop bij samsung. Daar samsung de 150 euro inruilkorting geeft en niet L8P die betaalt alleen de extra waarde aan je uit na ontvangst telefoon.

Als je zelfs dit bericht leest lijken ze daar toch echt alleen naar de inruilwaarde die daarboven wordt weergegeven te verwijzen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x2ePFVT.png
Deze Actie is niet onlosmakelijk verbonden met de koop van het Samsung product. Een eventueel gebruik van het recht om de koop van het Samsung product te herroepen, zal niet leiden tot herroeping van de Actie.
Het is mij ook allemaal nogal beetje vaag en onduidelijk wat er bijvoorbeeld gebeurt als een pakket niet aankomt bij dat L8P dan wijzen ze alle verantwoordelijkheid af. Als jij de telefoon bij samsung annulleert zeggen ze dat het een aparte overeenkomst is die je niet kunt ontbinden in hun voorwaarden.

Dus nergens lees ik echt hard dat je die 150 euro ook nog eens terug moet betalen als je telefoon niet voldoet aan hun verwachting alleen die meerwaarde. Maar het vreemde is dat die meerwaarde wordt uitbetaald aan je eigen bankrekening...
De inruilwaarde is gebaseerd op de antwoorden van de vragenlijst en wordt teruggestort op je bankrekening.
naja mij teveel losse eindjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:28
Als je geen geen inruil selecteert dan krijg je ook de 150€ korting niet, het had duidelijker geweest als dit wel zo was.
Ik heb geen toestel liggen die ik kan inruilen en als dat wel zo was dat zou ik hem gewoon zelf verkopen, dus zonder inruil is het een goede deal als je die 150€ zou krijgen maar met inruil minder.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.