Vraag

• drxevdb
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 23:24
Ik zoek een?
Gelijkwaardige telefoon voor mijn OnePlus5

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, Social Media, Games, browsen/onzin/Netflix

Gisteren is mijn geliefde OnePlus5 uit mijn zak gegleden. Ben echt een groot fan van de OnePlus alleen vind ik de 7PRO te duur. Nu zit ik met een aantal opties:
- verzekering oneplus5 scherm laten vervangen
-oneplus7 kopen, prijzig wellicht, maar zoals gezegd wel fan van de OP telefoons.
-gelijkwaardig model kopen, wie heeft hier tips voor? Dit mag dan zowel Android als IOS zijn (nooit problemen met m'n iPhone gehad bijvoorbeeld)

Ik hou wel van de Android One telefoons (niet teveel troep erop). Veel vragen/twijfels. Ik houd van een strak design. Moet niet te sloom raken, mijn OnePlus 5 (6gb) - is 97% vol, maar werkt nog als een trein. Nu twijfel ik wel eens of de OnePlus 5 niet al te duur is voor mijn gebruik, zit er wel veel mee maar gebruik geen veelvragende apps. Nu kwam ik ook nog op de site 'rebuy' terecht, alleen gaat mijn voorkeur denk ik toch wel naar een nieuwe.

M'n budget is toch wel echt maximaal de prijs van de OnePlus 7 (6 en 6t zijn helaas niet te verkrijgen meer), wie heeft er tips (zag in topics al de redmi note langskomen, maar is die wel zo verfijnd als de OP)?

[Voor 7% gewijzigd door drxevdb op 06-09-2019 11:04]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:35
Wat kost scherm reparatie?

• drxevdb
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 23:24
ik vermoed rond de 150 euro.. wacht nog op reactie van het bedrijf

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee