ring door bel pro ontvangt niet genoeg vermogen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1251212

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn ring door bel pro geeft na 2 maand aan niet genoeg vermogen.te ontvangen..

Relevante software en hardware die ik gebruik
.wifi signaal in huis is goed..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
een video wat te doen, deze is mij niet duidelijk
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:17

InFamous

excommunicado

Vermogen heeft niks met je WiFi te maken, heb je wel de meegeleverde bel trafo gebruikt en op de juiste manier aangesloten?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-08 19:48
Heb je de bel bedraad aangesloten of met een batterij?

Stukje vd website
We hebben echter wel twee nadelen ondervonden. Er zijn een aantal gebruikers van de deurbel die hem bedraad wilde installeren op de voeding van hun oude deurbel, en dit werkte niet omdat de voeding van de oude deurbel-gong niet sterk genoeg was. Wij raden dan aan het probleem op te lossen met de Ring voedingsadapter

Er word aangeraden om deze te gebruiken
https://www.home2link.nl/ring-voedingsadapter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@Mr. Blonde de Ring Pro word standaard geleverd met een 24VAC bel trafo er hoeft dus niks extra’s te worden aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-08 19:17

FeaR

In GoT we trust

Ik zie even niet in wat een Ring deurbel te maken heeft met Televisies & Beamers, lijkt me meer iets voor Duurzame Energie & Domotica. Daar verhuis is het topic dan ook heen: TB > DED.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 21:15
Hallo ,

Ik heb inmiddels de ring deurbel pro , in het begin was de spanning goed ( 4007mV) via de app van ring ,maar de spanning werd steeds minder na 3 weken gaf de spanning ( 3897mV ) dus slecht en het stond in het rood , vervolgens de adapter in een ander stopcontact gestopt en gelijk was de spanning goed ( 3900mV), maar is nu weer flink aan het afbouwen dus 3970mV,

Deze adapter gebruik is:

https://nl-nl.ring.com/pr...ro?variant=27964127346711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Even een kleine kick, ik kreeg de melding vandaag ook spontaan en ook een voltage rond de 3900mV. Hierop de bel trafo even 10 seconden uitgezet en weer aangezet en het probleem is direct verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland1971
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 21:15
@Ragdoll:

Ik heb dat ook gedaan toen op de app van de ring het vermogen/spanning onder de de 3900mv was dus rood gekleurd , daarna sprong deze weer in het groen 4003mv na 10 minuten 3989mv en daarna loopt hij wederom langszaam leeg

ik had ook op reddit gelezen dat sommigen ring gebruikers in het rood laten staan en vervolgens na een x aantal tijd ging die vanzelf weer richting de 4000mv .

Ik bekijk mij dit nog even is toch te gek voor worden dat je de stekker er uit moet trekken en dan weer erin, trouwens ben ik van mening dat de ring iets achterloopt ten opzichte van de nest hello,maar goed dat is minj mening.
Pagina: 1