FTP-server achter een proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• dualband
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2020

dualband

Phantasy

Topicstarter
Ik wil een ftp-server draaien in windows nt 4.0.
Probleem is dat hij niet toegankelijk is (enkel intern) omdat de computer achter een (locale) proxy zit. Alle computers die aan die proxyserver liggen hebben dus van buitenaf gezien hetzelfde ip-adress (namelijk die van de proxy).
Ik kan deze proxy er niet tussenuit doen dus ik moet hem erbij nemen.
Weet iemand hoe of met welk ander programma ik een ftp-server kan draaien achter die proxy?

Bedankt

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Wat je moet doen is de poort doorzetten vanaf de proxy naar de PC die de FTP draait.
Voor meer informatie moet je FF op deze link kijken: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Gewoon de proxy de juiste poorten laten forwarden. Indien je de beheerder bent moet dat een piece of cake zijn.

Helaas ga ik er vanuit dat je hier dat niet bent dus. In dat geval moet je het oplossen met creatief nadenken. })

• dualband
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2020

dualband

Phantasy

Topicstarter
OK, bedankt.
Ik ben al een heel eind verder geraakt.
Hij is nog niet online want ik ben inderdaad niet de systeembeheerder dus ik moet aan hem vragen of op een andere manier zijn passwoord te weten komen.

Verdere info ivm deze topic is nog steeds welkom.

:)

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Op maandag 30 juli 2001 13:32 schreef dualband het volgende:
OK, bedankt.
Ik ben al een heel eind verder geraakt.
Hij is nog niet online want ik ben inderdaad niet de systeembeheerder dus ik moet aan hem vragen of op een andere manier zijn passwoord te weten komen.

Verdere info ivm deze topic is nog steeds welkom.

:)
Okee stel ik ben je systeembeheerder en jij komt naar mij toe voor een of ander wachtwoord. Ik vraag, joh waar heb je dat voor nodig?

Op dat moment moet je met een enorm goed antwoord komen om het wachtwoord uit mij te krijgen. Bij mij had je helemaal pech want ik lees GoT, dus in dat geval ga ik je uitlachen.

Ik denk dat je noooooit je systeembeheerder zo ver kan krijgen om jowu een ftp te laten plaatsen daar.

Mocht je het willen doen moet je de server even creatief besurfen en even wat aanpassingen maken in de configuratie. Maar helaaaaaas is dit weer illigaal en gezien jouw situatie is dit niet echt aan te raden :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor het opzetten van een FTP server achter een proxy server én de verdere info moet je even hier of hier kijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.