"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Niemand?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Definieer betrouwbaarheidsoogpunt en raid0 eens...:Op maandag 30 juli 2001 03:58 schreef DarkHelmet het volgende:
Kan evt. nog wel mijn 2 'oude' 75GXP's proberen, maar uit betrouwbaarheids oogpunt wil ik eigenlijk gewoon met de 60GXP's RAID 0 draaien....
*betrouwbaarheid bij consumenten-raid:
raid 1 of 1+0 gaan draaien (mirroren)
*snelheid met extra kans op dataverlies:
raid 0 met 2 of meer schijven.
Bij raid1 heb je dus de totale capaciteit van slechts 1 schijf tot je beschikking, en ook normale schrijfsnelheid. Leessnelheid kan tot 2x hoger als bij een enkele harddisk liggen.
Misschien je stripesize veranderen?
Verwijderd
lekker OT maar waar heb je die kaart gekocht. ik wil er binnenkort ook een halen maar ze zijn nergens te vinden.
Probeer anders ook een andere benchmark util. HDTach heeft bij mij wel eens rare resultaten gegeven. Sisoft Diskbench is ook erg slecht, ik heb twee identieke en identiek geconfigureerde schijven die 40% volgens Sisoft Sandra in performance schelen.
Diskspeed32 is volgens mij wel goed
Diskspeed32 is volgens mij wel goed
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs