Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schijf onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Me schijf staat alleen bij apparaatbeheer.

Bij schijfbeheer staat hij niet als niet toegewezen hij staat er gewoon helemaal niet.

Drivers zijn up to date (als ik op zoek nieuwe drivers zoek in

*Opgelost*

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2019 15:58 ]

Alle reacties

Verwijderd

Welke schijf?

Je os schijf? Of een andere schijf?
Hebben we het over een laptop of een desktop?

Zit de stroom en sata/ide/USB kabel er in?
Doet de schijf het in een andere pc wel?
Hoor je hem opspinnen?

Kort om meer info, screenshotje systeem gegevens etcetc.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2019 20:18 ]

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:00

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Misschien een schijfletter toekennen, kan je zien in schijfbeheer. Verkeerd gelezen. Graag even vermelden waar je mee draait, hetzij een desktop of een laptop. Want dit is zoeken naar een speld in een hooiberg

[ Voor 53% gewijzigd door MisterJD op 06-09-2019 14:22 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11 15:42
Even gegoogled voor een mogelijke oplossing, heb je dit al geprobeerd?

Als uw vaste schijf, miniatuurstation, geheugenstick of flashgeheugen wordt herkend in Schijfbeheer maar niet wordt weergegeven in Windows Verkenner, is er mogelijk geen stationsletter aan het station toegewezen door Windows.
  • Open Computerbeheer door achtereenvolgens op de knop Start en Configuratiescherm te klikken en in de weergave Categorie op Systeem en beveiliging te klikken.
  • Klik op Systeembeheer en dubbelklik vervolgens op Computerbeheer.
  • Als u wordt gevraagd naar een administratorwachtwoord of om bevestiging, typt u het wachtwoord of bevestigt u de bewerking.
  • Zoek een station waaraan geen stationsletter is toegewezen en dat niet als Systeem gereserveerd is gelabeld.
  • [Opmerkingen: Het door het systeem gereserveerde station is gereserveerd door Windows.
  • Klik met de rechtermuisknop op het station zonder label en klik op Stationsletter en paden wijzigen…
  • Klik op Toevoegen en klik vervolgens op OK om de eerste beschikbare stationsletter te selecteren.
  • Als de optie Stationsletter en -paden wijzigen… niet beschikbaar is, zorg dan dat het station online is.
  • Als het station offline is, klikt u met de rechtermuisknop op het schijfnummer en klikt u op Online.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoe dan? Voor iemand anders die in de toekomst hetzelfde probleem heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Eerlijk gezegd was ik er 3 uur mee bezig en heb ik gewoon zoveel gedaan dat ik het niet meer weet sorry..
Pagina: 1