[chem] Waarom is dit topic gesloten?

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:28
[topic=194079]

Move hem dan tenminste naar de HK ofzo.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

zet 'm er anders zelf neer.
stukje faq
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.
Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden gewoon op slot gedaan.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:28
Tja, ik was gewoon benieuwd eigenlijk waarom hij gesloten was ("onzin" vind ik een slecht onderbouwd argument)... Een nieuw soortgelijk topic in HK laat ik aan de topicstarter over.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 30 juli 2001 03:59 schreef Wannapuf het volgende:
Tja, ik was gewoon benieuwd eigenlijk waarom hij gesloten was ("onzin" vind ik een slecht onderbouwd argument)... Een nieuw soortgelijk topic in HK laat ik aan de topicstarter over.
Is het geen onzin?
Mja, toch wel een beetje hoor.

En wat gebeurt er in HK mee??
Het verwaterd, of loopt uit op een of andere vage wedstrijd de meest gekke uitspraak ervoor te vinden. (schat ik zo in)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Op zich vond ik het ook wel een leuk topic :) . Wilde net gaan vertellen dat vooral de mensen die een beetje naar het verleden hangen SQL uitspreken als sequel.

Dit komt omdat de voorloper van SQL ook echt SEQUEL heette :) . In de jaren 70 heeft IBM de Structered English Query Language ontworpen, afgekort SEQUEL.

De officiele uitspraak is nu echter ess-cue-ell :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

hmz, ik snap niet wat een topic als "hoe spreek je mysql uit" te doen heeft met P&W??

het staat in de manual/op de site van mysql trouwens... dus het is ook nog een rtfm vraag :)

Straks gaan mensen vragen hoe je C# en C++ moet uitspreken... :?

mbravenboer> you got a point there :)

edit: toen ik een topic dat nogal off-topic ging naar de HK verplaatste was er ook veel discussie over, dus heb ik dat niet gedaan, en zal ik dat ook zeker niet zomaar nog een keer doen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1