Mijn tot voor kort prima werkende multifunctional OKI MC332dn vertoont verticale strepen bij printen in zwart. Kleur is geen enkel probleem. Ik heb altijd toners van 123inkt gebruikt en via gebruik van garantie ook alweer een nieuwe zwarte toner ontvangen. Dit geeft geen verbetering.
Originele OKI toner heb ik nog niet geprobeerd. Drum en belt zijn volgens de printer nog niet aan vervanging toe.
Ik heb alle testtools van OKI geprobeerd maar die geven ook geen oplossing voor het probleem.
Iemand met dezelfde ervaring en misschien een oplossing?
Hierbij een link naar de testpagina:

Inmiddels heb ik begrepen dat de drum ook uit vier rollen bestaat en daar bij de zwarte "rol" een beschadiging zal zijn opgetreden.
Originele OKI toner heb ik nog niet geprobeerd. Drum en belt zijn volgens de printer nog niet aan vervanging toe.
Ik heb alle testtools van OKI geprobeerd maar die geven ook geen oplossing voor het probleem.
Iemand met dezelfde ervaring en misschien een oplossing?
Hierbij een link naar de testpagina:

Inmiddels heb ik begrepen dat de drum ook uit vier rollen bestaat en daar bij de zwarte "rol" een beschadiging zal zijn opgetreden.
[ Voor 35% gewijzigd door MDXTweaker op 10-09-2019 13:35 . Reden: OKI toner / drum / belt ]