Ik zoek een monitor die als het kan 144hz heeft en een erg lage responsetijd maar het moet ook een stabiel scherm hebben en het liefst 1440p ( mijn vorige aankoop moest ik terugsturen omdat het erg flikkerde met zwarte/donkere beelden en ik daar niet tegen kon dat was de AOC C27G1) .
Nou zag ik Gigabyte Aorus AD27QD en de LG UltraGear 27GL850 maar ik vroeg me af of er stabiele maar toch iets goedkopere of betere alternatieven zijn voor rond of lager dan die prijs. en of die monitoren een stabiel beeld hebben ( misschien lag het aan die aoc toen maar ik denk ik vraag het even)
Mijn grafische kaart is de radeon rx580 sapphire nitro+ special edition.
en het budget maximaal 550 en minder als dat mogelijk is ( het liefste minder natuurlijk)
ik gebruik nu een Philips 273V7QDAB
Nou zag ik Gigabyte Aorus AD27QD en de LG UltraGear 27GL850 maar ik vroeg me af of er stabiele maar toch iets goedkopere of betere alternatieven zijn voor rond of lager dan die prijs. en of die monitoren een stabiel beeld hebben ( misschien lag het aan die aoc toen maar ik denk ik vraag het even)
Mijn grafische kaart is de radeon rx580 sapphire nitro+ special edition.
en het budget maximaal 550 en minder als dat mogelijk is ( het liefste minder natuurlijk)
ik gebruik nu een Philips 273V7QDAB
[ Voor 7% gewijzigd door tristanbrans op 05-09-2019 11:22 ]