Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Op zoek naar 4K IPS monitor met G-sync

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DriesNL
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 16-09 19:49
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een 4K monitor met IPS paneel én G-sync ondersteuning. 144hz is voor mij geen must, dus mijn eerste onderzoeken komen eigenlijk allemaal uit op de Acer Predator XB321HK (pricewatch: Acer Predator XB321HK Rood, Zwart

Dit lijkt mij eigenlijk een meer dan prima keuze, maar het lijkt ook op de enige keuze! Graag zou ik meer opties willen hebben, maar ik vroeg me af of deze er wel zijn? Zijn er andere 4K schermen die aan mijn eisen voldoen en in NL geleverd worden? Of is de XB321HK eigenlijk gewoon de beste keuze op het moment? Dank alvast voor de adviezen :)

Alle reacties

• doebbalapoent11
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:25
zoekende op jouw eisen kom ik uit op dit: categorie: Monitoren

dan heb je dus 2 opties, met als grootste (haha) verschil de grootte.

I7 3770k | gtx 1080ti | 16gb ram | nintendo switch | iPhone 8 plus

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True