• lmb-s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-06 10:27
Hi,
Ik hoor graag jullie meningen over de volgende spelers. Er komt op dit moment een Denon DP400, maar ik voorzie al dat er een ander element gaat komen (AT95E?). Ze hebben allemaal wel iets van mekaar, ik hou van een S-vormige arm, en Autostop/AutoReturn, maar kan overtuigd worden als de speler beter zou zijn. Ze zijn niet allemaal even duur, maar door wat aanbiedingen of tweedehandsjes hier en daar, komen ze in de buurt. Budget bij voorkeur tot 300...

1. Denon DP-400: mooi design, maar is de cartridge goed genoeg?
2. Fluance RT81: misschien zelfs nog mooier, wel gelijk goed cartridge, maar geen autoreturn en geen nederlandse ondersteuning?
3. Reloop Turn 3 met S arm: duurder, wel gelijk goed cartridge
4. Audio Technica AT-LP5: geen auto return, wel gelijk goed cartridge
5. Pro-ject Debut III S: geen autoreturn, geen voorversterker
6. En dan zijn er nog meer leuke spelers zoals de Onkyo 1050, Teac 350, AT-LP120X

Natuurlijk zoveel spelers, zoveel meningen, maar wel interessant om te horen...

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@lmb-s Omdat dit topic aankoopadvies betreft, is het verplaatst naar CEA.

• lmb-s
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-06 10:27
... is het verplaatst naar CEA.
Sorry, mijn fout.

Gelijk maar even een update dan: Denon DP-400 binnen gehad, was een teruggestuurd winkelmodel, een erg mooi apparaat (!), maar het balance gewicht was niet goed geplaatst door de vorige koper, dus het gaat terug.
Verder, na wat meer gelezen te hebben over elementen, denk ik toch liever een beter gewaardeerd instap-element te gaan gebruiken, dus bijvoorbeeld de AT95E. Tja, Fluance of AT-LP5 dan... Mmmm...