Toon posts:

Kernel power crash 63 41

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lieuwe.
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 10-10-2019
Mijn vraag
...
Ik heb al sinds dat ik mijn pc gebouwd heb problemen dat mijn pc random crasht dan loopt mijn beeld vast ik hoor geen geluid meer en ik leave direct mijn game (gehoord van een vriend) het gebeurde vooral bij lichte taken zoals YouTube en internetten ik gebruikte toen ryzen 5 2400g en de onboard videokaart met 8 GB corsair ram en 550watt corsair voeding nadat ik mijn 10603g had gekocht stopte de crash even maar toen kwam er een nieuwe terug mijn ventilatoren gaan opeens heel hard draaien mijn beeld wordt zwart en ik moet mijn pc steeds weer resetten (bij beide crashes)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ryzen 5 2400g
8gb ram
GTX 1060 3g
Corsair vs 550 voeding
MSI b350m pro vdh moederbord
Windows 10 home 64 bit
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bij beide crashes wordt wel de zelfde kernel power error gegeven
Sinds dat ik mijn nieuwe 1060 heb kan ik niet meer de AMD software downloaden hij zegt dan dat ik niet de goede prossesor heb

Alle reacties

• mrmrmr
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
Probeer dit eens:

Uninstall de driver en herstart de computer (belangrijk!). Herinstalleer dan de juiste driver. Herstart opnieuw.

De driver die je nodig hebt is van Nvidia Geforce 16 series:
https://us.download.nvidi...international-whql-rp.exe

Kies "clean install" onder "advanced install options".

Blijft het probleem bestaan, geef dan meer details over foutmeldingen bij de crash of post links naar de minicrashdumps zodat we kunnen meekijken.

palimpsest

• Lieuwe.
Bugcheck code was 0 en ik kwam er achter dat het dan een hardware fout zou zijn dus scande mijn ram en mijn voeding maar met mijn voeding was iets mis er waren errors bij trustee installer had ik opgezocht kon ik fixen met restore health commando in cmd hoop dat het nu ophoud maar kan ik pas zeggen na een paar dagen

• Lieuwe.
Ik kan de driver niet installeren er wordt gezegd dat mijn systeem niet compatibel is net als bij mijn radeon drivers, ik vind het vreemd dat ik geen drivers kan instaleren de crash is er nog btw

[Voor 6% gewijzigd door Lieuwe. op 14-09-2019 12:04]

• chemist13
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 18:38
Radeon drivers bij een gtx?

• Lieuwe.
Nee ik kan beide niet downloaden niet voor mijn cpu en niet voor gpu
bij beide zegt ie dat ik niet de goede hardware is
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee