Advies moederbord 3700x

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 19:20
Ik zoek een?
Ik zoek een moederbord voor een 3700X. Wil dit gaan combineren met 16GB of 32GB geheugen. Echter zie ik zoveel topics waarin van alles geroepen wordt, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. De ene zegt een B450, ander weer X470 en weer een ander X570. Ik wil iets wat direct / gemakkelijk werkt en geen problemen geeft met RAM etc.

Wat is je budget?
Maximaal 260 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifiek merk

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Als je dat budget kapot wilt slaan zonder enige info pricewatch: Gigabyte Aorus X570 ELITE

dit kan ook voldoen pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX

[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 04-09-2019 20:18 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Soepergrover
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10-2025

Soepergrover

Je staat op m'n cape

B450 is prima, zeker als je er niet veel spannends mee gaat doen qua overclocken.
Wat @Hackus hierboven al aangeeft is een Tomahawk MAX meer dan voldoende. Of een pricewatch: MSI B450M Mortar Max
Zelf wacht ik ook tot een van bovenstaande bordjes eindelijk eens goed beschikbaar komen.

Voor het geval dat maar blijft duren, is dat Gigabyte bord een prima keuze, maar wel twee keer zo duur.
(ben deze zelf aan het overwegen als backup voor het geval MSI het niet voor elkaar krijgt om hun spullen fatsoenlijk leverbaar te krijgen; dan maar het spaarvarken kapotslaan)

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-01 19:20
Dankjewel beide voor de mening. Lees veel topics waarin beide moederborden worden aanbevolen. Ga denk ik voor de X570 ook al is het nu wellicht wat overkill.