Het wordt hoog tijd de laptop van mijn vrouw te vervangen. Het arme beestje (een Acer) is intussen 5 jaar oud, draait nog Windows 7 en is qua opstarten, internet en overzetten van muziek en foto's van en naar de telefoon en/of NAS hier in huis, niet meer vooruit te branden.
Kortom, tijd voor wat nieuws!
De grootte van de nieuwe laptop wisselt nog wel eens, de ene keer is ze helemaal verliefd op een 14" het volgende moment moet het toch een 15.6" worden. Kortom, dit ligt nog niet helemaal vast. Hij moet vooral snel en gunstig geprijsd zijn
Wat ga je met je laptop doen?
Ze gaat de laptop vooral gebruiken voor het internet, keer wat muziek of foto's opzoeken en that's it. Foto's zet ze regelmatig op haar telefoon (of haalt ze er vanaf en gaan naar de NAS).
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee laptop zal voornamelijk binnenhuis blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vanuit mijn eigen studie- en werkervaring heb ik vooral veel gewerkt met HP, Acer, Lenovo en Dell. Al deze merken bevallen eigenlijk wel goed. Zou mooi zijn als het een van deze zou kunnen zijn, maar echt een hele sterke voorkeur voor een bepaald merk is er niet.
We hebben zelf al wat rondgekeken en zijn op de volgende selectie uitgekomen;
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten mbt dit lijstje. Zouden jullie een van deze laptops aanraden, of totaal wat anders kiezen?
De grootte van de nieuwe laptop wisselt nog wel eens, de ene keer is ze helemaal verliefd op een 14" het volgende moment moet het toch een 15.6" worden. Kortom, dit ligt nog niet helemaal vast. Hij moet vooral snel en gunstig geprijsd zijn
Wat ga je met je laptop doen?
Ze gaat de laptop vooral gebruiken voor het internet, keer wat muziek of foto's opzoeken en that's it. Foto's zet ze regelmatig op haar telefoon (of haalt ze er vanaf en gaan naar de NAS).
Wat is je budget?
Maximaal 400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee laptop zal voornamelijk binnenhuis blijven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vanuit mijn eigen studie- en werkervaring heb ik vooral veel gewerkt met HP, Acer, Lenovo en Dell. Al deze merken bevallen eigenlijk wel goed. Zou mooi zijn als het een van deze zou kunnen zijn, maar echt een hele sterke voorkeur voor een bepaald merk is er niet.
We hebben zelf al wat rondgekeken en zijn op de volgende selectie uitgekomen;
- pricewatch: Acer Aspire 1 A114-32-C6AJ
- pricewatch: Acer Aspire 3 A315-22-670G
- pricewatch: Medion Akoya E6247G-C128F4
- https://www.bcc.nl/comput...d-330-15asta6-9225/268421
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten mbt dit lijstje. Zouden jullie een van deze laptops aanraden, of totaal wat anders kiezen?