Hoi medetweakers!
Ik heb nu een Game-PC staan ongeveer van 3 jaar en wil graag een upgrade verzorgen.
Ik heb de volgende onderdelen uitgekozen :
Processor:
AMD Ryzen 5 3600 Boxed 198,95
Moederboerd:
MSI MPG X570 Gaming Plus 194.95
CPU Koeler:
Gelid Solutions Phantom Black 32.55
Geheugen:
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 92.99
Koelpasta :
Arctic Silver 5 - 3,5 gram 6,95
Zie ook:
gallery: mieg_1981
Doel:
Voornamelijk gamen en en af toe 3D ontwerpen.
De volgende onderdelen worden overgenomen vanuit mijn huidige PC:
Kast
Voeding (Corsair Gaming GS700)
Videokaart ( Sapphire R9 290 Tri-X)
SSD+HDs
Kosten upgrade:
+/- 500,-
Overclocken is geen must (gaat ook niet goed met een Ryzen 3600) maar ik wil mn procesor wel graag koel houden. Met de standaard koeler wordt ie best heet heb ik gelezen.
Op termijn zal mijn videokaart de eerste bottleneck worden. Deze wil ik vervangen als ik weer budget heb.
Graag hoor ik of jullie deze combinatie goed bij elkaar vinden passen en of jullie nog aanbevelingen hebben.
Ik wil niet (onnodig) teveel uitgeven maar het hoeft ook geen budget pc te worden.Ik hoor het graag!
Mijn dank is groot!
Ik heb nu een Game-PC staan ongeveer van 3 jaar en wil graag een upgrade verzorgen.
Ik heb de volgende onderdelen uitgekozen :
Processor:
AMD Ryzen 5 3600 Boxed 198,95
Moederboerd:
MSI MPG X570 Gaming Plus 194.95
CPU Koeler:
Gelid Solutions Phantom Black 32.55
Geheugen:
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 92.99
Koelpasta :
Arctic Silver 5 - 3,5 gram 6,95
Zie ook:
gallery: mieg_1981
Doel:
Voornamelijk gamen en en af toe 3D ontwerpen.
De volgende onderdelen worden overgenomen vanuit mijn huidige PC:
Kast
Voeding (Corsair Gaming GS700)
Videokaart ( Sapphire R9 290 Tri-X)
SSD+HDs
Kosten upgrade:
+/- 500,-
Overclocken is geen must (gaat ook niet goed met een Ryzen 3600) maar ik wil mn procesor wel graag koel houden. Met de standaard koeler wordt ie best heet heb ik gelezen.
Op termijn zal mijn videokaart de eerste bottleneck worden. Deze wil ik vervangen als ik weer budget heb.
Graag hoor ik of jullie deze combinatie goed bij elkaar vinden passen en of jullie nog aanbevelingen hebben.
Ik wil niet (onnodig) teveel uitgeven maar het hoeft ook geen budget pc te worden.Ik hoor het graag!
Mijn dank is groot!