Winamp 3 A667 meer belastend??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Topicstarter
Ik heb op het werk een mp3 servertje staan die de zaak van muziek voorziet. Het is maar een P166MMX/32RAM met Win98 (stripped). Weet iemand of WA 3 A667 (en volgende releases) meer belastend is voor het systeem dan 2.XX?? Ik heb nl. geen zin om naar skippende tracks te luisteren.

tenx

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

move naar [forum=10]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb het eens gedraaid op mijn 166 mmx / 112 mb ram. En alleen het laden van winamp duurt veel langer, en het is ook zwaarder tijdens het afspelen.

Het lijkt me niet dat future releases opeens veel lichter worden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De code van winamp 3 is nog in het alpha stadium. er is dus nog amper geoptimaliseerd. Hierdoor laadt het trager, en neemt het meer geheugen en processor tijd in beslag. Als je het voor een bedrijfje gebruikt kan je het beste gewoon winamp 2.76 blijven draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 09:05 schreef ManiaXe het volgende:
De code van winamp 3 is nog in het alpha stadium. er is dus nog amper geoptimaliseerd. Hierdoor laadt het trager, en neemt het meer geheugen en processor tijd in beslag. Als je het voor een bedrijfje gebruikt kan je het beste gewoon winamp 2.76 blijven draaien
of nog een ouder winampje, die is nog lichter, hapert dus minder, en spelen doen ze allemaal wel hoor, die bugs die er dan in zitten kom je dan vast niet tegen