Problemen met LG..... Reageer!

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hoi Tweakers!

Ik zit al een poos met problemen.

Ik heb een LG Flatron 795FT+ (inmiddels de 4de alweer).
Ik heb continu last van rode vlekken op een zwarte achtergrond. Ook tijdens het booten.

Ik heb alle instellingen van het OSD getest. Geen resultaat... :'(

Ik heb de Videokaart laten testen bij NorroD, deze was goed.....

Wat ik nog meer heb gedaan is: Boxen/Apparaten die storing kunnen veroorzaken verplaatsen. Geen resultaat! :(

Ten slotte heb ik de monitor aan een andere pc gekoppeld (Bij een kameraad), zelde probleem.....

Ik weet het echt niet meer.... :(
Ik heb al een keer eerder gelezen dat meer mensen problemen hebben.

Helpme..... :(

Whatever.

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Meendering,

Had ook problemen met mijn 19" LG. Hij kon namelijk geen hoge resoluties aan. Ik draaide hem op 1280x1024@85Hz, 1 van de weet ik nie hoeveel standaard waarden die hij zou moeten kunnen. Dit resulteerde in een hele irritante hoge pieptoon die opkwam zodra de monitor langer dan 2 minuten aan stond en dus net een beetje warm begon te worden.

Ik ook ales uitgeprobeerd, aan andere pc, andere monitorkabel, andere graf.kaart Geen resultaat: piep bleef.

Vervolgens lopen zeiken bij LG, kwamen hem ophalen, kreeg tijdelijk een vervangende monitor en na 4 weken (!!!!) pas kreeg ik mijn eigen monitor terug, alles behalve de beeldbuis en de kast vervangen: garantie

Kan zo gauw het directe nummer niet vinden van LG zelf, maar volgens mij zitten ze in hoofddorp

Blaat