Deze zondag lekker relax lopen hakken en zagen in koper, je moet toch wat als je nergens zin in hebt 
Mijn eerste waterblok is bijna af, aleen nog een dekseltje en een coldplate waar de peltier tussen komt.
Hij ziet er niet uit als een van de miss-waterblok verkiezingen, maar hij heeft wel
een lekker groot oppervlak: een vette 220 cm2
(watrercontactoppervlakte, exclusief deksel)
vergelijk dat met een in koper gefreest buisje van 10 cm lang met een diameter van 1 cm: 1 X 10 x 3.14 = 31,4 cm2
--sssst !!, niet zeggen dat dat geen **** uitmaakt, ik ben nu nog blij
Beestje heeft ook een naam nodig, Whirlcool v1.0 (TM)
Hier wat foto's:

Genoeg koper om 5 waterblokken uit te smeden
Het teststukje + het waterblok
ik maak nooit een troep van mijn pa's schuurtje, ik zou niet durven 
Edit:
Ik heb nog 2 dingen nodig: een radiator en wat waterslang.
Welke tuinslang met een binnendiameter van 1cm is lekker soepel en waar is dat te koop?
Ik ben laatst nog ff bij de autosloop gaan kijken en die gast had wel een glof3 radiator van een heel mooi formaatje staan...voor 100 piek
(ja, dat vindt ik teveel voor zo'n dinges! )
Ik mocht wel zelf uit een auto een radiator slopen en voor een paar tientjes meenemen, maar welke auto's hebben nog meer van die kleine radiatoren?
scooter-radiatoren schijnen ook leuk te zijn, maar waar zit de scootersloop?
Thx in advance
Mijn eerste waterblok is bijna af, aleen nog een dekseltje en een coldplate waar de peltier tussen komt.
Hij ziet er niet uit als een van de miss-waterblok verkiezingen, maar hij heeft wel
een lekker groot oppervlak: een vette 220 cm2
vergelijk dat met een in koper gefreest buisje van 10 cm lang met een diameter van 1 cm: 1 X 10 x 3.14 = 31,4 cm2
--sssst !!, niet zeggen dat dat geen **** uitmaakt, ik ben nu nog blij
Beestje heeft ook een naam nodig, Whirlcool v1.0 (TM)
Hier wat foto's:

Genoeg koper om 5 waterblokken uit te smeden
Het teststukje + het waterblokEdit:
Ik heb nog 2 dingen nodig: een radiator en wat waterslang.
Welke tuinslang met een binnendiameter van 1cm is lekker soepel en waar is dat te koop?
Ik ben laatst nog ff bij de autosloop gaan kijken en die gast had wel een glof3 radiator van een heel mooi formaatje staan...voor 100 piek
(ja, dat vindt ik teveel voor zo'n dinges! )
Ik mocht wel zelf uit een auto een radiator slopen en voor een paar tientjes meenemen, maar welke auto's hebben nog meer van die kleine radiatoren?
scooter-radiatoren schijnen ook leuk te zijn, maar waar zit de scootersloop?
Thx in advance