Toon posts:

Philips brander cdrw800 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja.. ik weet het, philips-branders zijn waardeloos dus als je daar over wilt beginnen: ik weet het al ;)

Nu mijn probleem:
Zoals wel vaker genoemd op dit forum wil mijn 8x brander niet sneller dan 4x branden.
Behalve als ik gebruik maak van philips cd's.
Dat ging tot noe toe gewoon goed (8speed 74m silverpremium)

Nu heb ik voor het eerst 1-16x silver premium 80 min cd's aangeschaft en wat blijkt: zelfs deze cd's willen niet sneller dan 4x.

Nu heb ik begrepen dat het een en ander aan de geinstalleerde firmware kan liggen.
Op dit moment zit er versie 1.8 op.

Mijn uiteindelijke vraag is:
Op de homepage van Philips kan ik geen support meer vinden voor deze brander (wel voor de cdrw804). Nu lijkt deze laatstgenoemde brander wel heel erg veel op de cdrw800. Zou het misschien mogelijk zijn om een firmware bedoeld voor een cdrw804 te installeren op mijn cdrw800?

Ook als iemand andere oplossingen weet voor mijn probleem zijn reacties natuurlijk welkom!

thnx.

ps. gebruikte software. easy cd-creator 4.0 en nero 5.0.0.3

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik zelf zou die firmware update van die ander NIET proberen, tenzij je een reden zoektom een ander te kopen. Maar kun je die lui niet ff een mailtje sturen met je uitleg van het probleem, als het een bekend probleem is moet je toch zekers een oplosing van die gasten kunnen krijgen.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment van de dag misschien nog iemand die een oplossing voor mijn probleem heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Zelf al de oplossing gevonden.
Voor de geinteresseerden.
Als je een philips brander hebt met op het frontje cdrw800 dan is de kans groot dat het van binnen een pcrw804 is. En die wordt wel gesupport op de site van philips.
Firware v. 2.2 opgezet en geen problemen meer.

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 08:48

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Sorry voor het omhoog kicken van de topic, maar m'n broertje & zusje hebben er ook last van en ik ga het niet riskeren dat ze strax helemaal geen brander hebben. Hoe ben je achter die info gekomen? Gewoon uitgeprobeerd of nagevraagd...???

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

die firmware update was al lang bekend dat ie dit probleem zou oplossen :)

UTFS!

• Zarc.oh

Zarc.oh

Op dinsdag 21 augustus 2001 21:27 schreef =Alpha=Sniper het volgende:
die firmware update was al lang bekend dat ie dit probleem zou oplossen :)

UTFS!
Oh? Heb in de search gekeken, 2 mensen die het probleem hadden, geen oplossingen erbij. 1 iemand bij wie het wel gelukt is (niet genoeg dus!) en 1 iemand bij wie het zelfs met een cdrw804 geen nut had !!!
Nou, dan ga ik niet de kans lopen de brander van iemand anders te verneuken!
Kijk zelf 1st ff in de search voordat je utfs roept...

Verwijderd

UTFS , typ dan in 800K of 804K

nou dan kom ik wel meer als 2 topics tegens geen DANK!:o

• Zarc.oh

Zarc.oh

Op woensdag 22 augustus 2001 18:43 schreef =Alpha=Sniper het volgende:
UTFS , typ dan in 800K of 804K

nou dan kom ik wel meer als 2 topics tegens geen DANK!:o
Ja maar dat is dus het hele probleem, het is niet mijn brander dus gaat ik geen risico's lopen en wil ik 100% zeker weten dat het lukt en dat kan ik dus niet te weten te komen als ik 804 intik, wat dat zou aardig logisch zijn als het goed zou gaan... :) Snappie ???
(en waar komt die k vandaan???)

• Zarc.oh

Zarc.oh

nobody?

Verwijderd

CDRW800 = CDRW804K, 100 zeker geen kwestie mogelijk. Trouwens alle firmware updates zitten in 1 file en automatisch wordt de goede gekozen dus als je brander type firmware er niet zin zit dan kan je hem ook niet upgraden.
Pagina: 1