Ik ga een nieuwe racesimulator bouwen. Op deze simulator ga ik vooral racen op een Playstation 4 Pro. Ik heb dus een beeldscherm/televisie nodig die echt voor gaming is bedoeld, 4K HDR ondersteuning heeft, , en een snelle response tijd. Het maakt niet zoveel uit of het een monitor of ene televisie is. Qua ervaring ben ik er nog niet uit of het persee een curved moet zijn, of dat een flat screen ook goed genoeg is. Schermgrootte is denk ik het best rond de 49-55 inch.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wat is je budget?
Budget is max € 900,-, maar liefst minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd voorstander van Samsung of LG geweest, ander merk mag ook
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Simulator word geplaatst in de kelder, en het word een vaste racesimulator. Er word geen TV op gekeken of andere games op gespeeld, echt alleen racegames
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Wat is je budget?
Budget is max € 900,-, maar liefst minder
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd voorstander van Samsung of LG geweest, ander merk mag ook
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Simulator word geplaatst in de kelder, en het word een vaste racesimulator. Er word geen TV op gekeken of andere games op gespeeld, echt alleen racegames