Toon posts:

Macbook pro

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Onderwerpen

Vraag

• marcelladeb
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 03-11-2019
Mijn vraag

Voor mijn tweeling zoek ik een laptop. Apple vinden we fijn heb zelf al 30 jaar desktop, maar van laptops geen verstand. Is dit een goede keus?

https://www.marktplaats.n...WNr_OBmAIliq5JdwdJsnNie-o

Ik zou zelf een ssd kunnen inbouwen.

Dank zover sta erg open voor advies budget is rond de 300 max 350

Alle reacties

• marcelladeb

• xK0etj3
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 15:21
Waar zal de laptop voor gebruikt gaan worden?

PlayStation 4 - xK0etj3 | Ryzen 5 5600x | Gigabyte 3070 Gaming OC

• marcelladeb
Voornamelijk school, maar mijn zoon wil er graag ook photoshop of iets dergelijks op draaien. Hij wil geloof ik ook zelf een website maken. Deze heb ik voor mijn andere zoon gekocht 300,- Deze https://www.marktplaats.n...a557deff636f4f8b9c5b7a618

Dank voor je reactie!

• Dessertcrook
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-11 17:20
Zelf heb ik een macbook air 13 inch uit mid 2012 die ik wel zou willen verkopen. Maar ik heb geen idee of je daar net zo goed op kan photoshoppen als op een 2011 macbook pro.

• marcelladeb
Te koop: MacBook Pro 15" 2.0 GHz Core i7
Staat: gebruikt, heeft wat gebruikerskrassen en mist een van de dopjes aan de onderkant (zie foto’s).
Werkt uiteraard nog prima.
Inclusief originele oplader en HDMI kabel om aan te sluiten op je tv/groter beeldscherm.
Gaat weg vanwege de aanschaf van een andere laptop via het werk.

Specificaties:
Model: laat 2011
Processor:Quad-core Intel Core i7 2.0GHz Geheugen:8GB 1333 MHz DDR3
Grafisch: AMD Radeon HD 6490M 256 MB, Intel Graphics 3000 512 MD

• marcelladeb
Sorry niet te koop, maar deze wilde ik aanschaffen snap niet veel van al die specs. Als iemand me nog een advies kan geven zou top zijn.

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 30-11 20:08
marcelladeb schreef op woensdag 4 september 2019 @ 17:20:
Sorry niet te koop, maar deze wilde ik aanschaffen snap niet veel van al die specs. Als iemand me nog een advies kan geven zou top zijn.
Hangt af van het type i7 en vooral van de prijs. Ik zou - gezien de leeftijd - daar echt niet veel aan uitgeven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee