motherboard monitor crasht op soltek kav 75

Pagina: 1
Acties:

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025
Zoals titel al zegt, als ik MBM opstart krijg ik in een flits het splashscherm te zien, en dan wordt mijn scherm zwart, en kan ik alleen maar mijn pc uitzetten, en dan weer aan. Nee, reset werkt ook niet.

Is iemand bekend met dit fenomeen?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmm vaag, zit er misschien een beveiliging in dat ie bij X graden automatisch uit gaat of zo en dat je over die grens bent?

• ijzer7
Is gewoon vlak na opstarten; temp is dan 54 graden, en dat is ok.

Niemand anders problemen hiermee? ;(

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
probleem heb ik ook met die soltek plank.
het werkt alleen als alles op default staat bij mij, bekend probleem dus. Iemand anders met die plank heeft precies hetzelfde

• ijzer7
Dat is in ieder geval een pak van mijn hart. Ik dacht dat ik weer zoiets had, en waarschijnlijk als enige in Nederland, zoals altijd ;(

Gedeelde smart is halve smart...

Met welk proggie meet jij nu je temps? Of heb je het nu helemaal achterwege gelaten?

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Op maandag 30 juli 2001 17:22 schreef ijzer7 het volgende:
Dat is in ieder geval een pak van mijn hart. Ik dacht dat ik weer zoiets had, en waarschijnlijk als enige in Nederland, zoals altijd ;(

Gedeelde smart is halve smart...

Met welk proggie meet jij nu je temps? Of heb je het nu helemaal achterwege gelaten?
jah ongeveer wel, als ik het echt wil weten start ik Via Hardware Monitor ff op
Pagina: 1