Iemand die het gelukt is om Uplay+ binnen te komen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uplay heeft sinds vandaag Uplay+ - vergelijkbaar met bv het Origin Access programma van EA of Xbox Gamepass for Windows van Microsoft. Alleen... het heeft tot zover ik kan bepalen een gruwelijke hoeveelheid problemen tot dusver, en veel meer mensen die geen toegang hebben gekregen ondanks een authorisatiebetaling dan mensen die wel 'binnen' zijn.

Mijn vraag is - zijn er mensen hier die al wel zonder problemen 'binnen' zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Dit zal resulteren in een opsom topic waar moderators maar al te graag een slotje op doen. Je kan beter je vraag herformuleren om te zoeken naar oplossingen voor de connectie problemen die je ervaart.

En dan voordat je die vraag gaat stellen, heb je al met de Uplay support contact opgenomen? Wat geven zij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fore! schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:34:
Dit zal resulteren in een opsom topic waar moderators maar al te graag een slotje op doen. Je kan beter je vraag herformuleren om te zoeken naar oplossingen voor de connectie problemen die je ervaart.

En dan voordat je die vraag gaat stellen, heb je al met de Uplay support contact opgenomen? Wat geven zij aan?
Erg genoeg weet CS ongeveer net zo weinig als de gemiddelde consument - bijna niks. Had ze gevraagd of ze een ETA of ander nieuws hadden, maar alleen datgene wat al gepubliceerd is. Ze kunnen helemaal nergens mee helpen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:21
had me wel aangemeld maar nog niks gehoord van ubisoft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Wat is nu het doel van dit topic? Heb je zelf problemen met aanmelden of probeer je te polsen of mensen die zich wel hebben aangemeld of zij problemen ervaren? Ik kan me nameljik niet voorstellen dat je betalingsproblemen hebt en de klantenservice zegt dat ze daar niks mee kunnen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
moet ik een creditcard hebben voor de gratis proef maand? ik heb geen credit kaart
zie nu ook dat je anno 1800 gewoon moet betalen als je uplay+ hebt????

[ Voor 30% gewijzigd door mark777 op 04-09-2019 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Ik zou er niet aan beginnen, want ik heb het wel maar wil er vanaf....zie dat maar eens te vinden....

• mark777

• mark777
DraZ666 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:58:
Ik zou er niet aan beginnen, want ik heb het wel maar wil er vanaf....zie dat maar eens te vinden....
https://t.news.ubisoft.com/r/?id=he9814de5,f2c0fdd,10bcd1c7 deze link misschien?

[ Voor 15% gewijzigd door mark777 op 05-09-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Ja nou klik maar eens verder, en verder , en nog een stuk verder.....je komt helemaal nergens....
En dan kom je ergens en dan zeggen ze, klik hier voor live chat support...not....

Heb het gelukkig uiteindelijk ergens in Uplay zelf gevonden, maar die blijft wel volhouden dat alles geactiveerdt is, dus ik ga er maar vanuit dat dat tot oktober is.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
Wilde whatch Dogs 2 scoren(gratis als je 1 minuut een online game kijkt, online event.) met Uplay login of ubisoft login
Maar alles is down in Nederland, of hebben de belgen ook server down?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Wereldwijd volgens mij.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:18
@Jim423 Ja schijnt bij sommigen te zijn, en wereldwijd idd
https://forums.ubisoft.co...s?p=15061790#post15061790

Edit
Valt wel op dat het heel de EU is? (ze zijn Frans)
https://allestoringen.nl/storing/uplay/kaart/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VRQbCxk5Xz6zZid0PF88FtLK2Jk=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62uX6PExyY3NdkKabFtbf4a0.jpg?f=fotoalbum_small

edit:2
Ze hebben het opgelost door iedereen een reward te geven, als je het niet lukte om in te loggen , je kan gewoon de show kijken
https://www.ubisoft.com/nl-nl/

Je moet wel kijken denk ik, of een poging gedaan hebben. unsure of that :P

edit 3
We hopen dat je hebt genoten van Ubisoft Forward! Onze excuses voor het feit dat we de beloningdrops niet op het moment zelf konden garanderen. Geen nood, we gaan zorgen dat iedereen met een Ubisoft-account alsnog de beloningen gaat ontvangen die tijdens de Ubisoft Forward te verdienen waren. Binnenkort vind je hier meer informatie daarover.

[ Voor 149% gewijzigd door Mel33 op 13-07-2020 00:39 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1