Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil er voornamelijk mee gamen op 1080p 144hz. Zat een tijd te overwegen om een console te nemen maar vinden het modden van games ook erg leuk en heb een vrij grote Steam library.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat rond de 1000,- te denken maar komt niet zo heel precies. Zou best wat tips willen om te zien of er nog wat af kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, heb momenteel helemaal niks taan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. Advies op alternatieven voornamelijk of het misschien iets goedkoper kan.
Ga je overklokken?
Misschien de GPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk waar voor mijn geld en echt de meeste performance eruit persen. Mijn keuze voor 3600 is voornamelijk omdat ik mezelf die niet zo gauw zie upgraden in de toekomst en mocht ik dan ooit de GPU vervangen dat ik dan weer flinke tijd vooruit kan. Heb er momenteel alleen een SSD in van 512MB maar ben vrij zuinig en precies met opruimen dus zal er waarschijnlijk genoeg aan hebben. Wat meer ogen op het lijstje ik wat ik voornamelijk graag wil, wat extra input
Wil er voornamelijk mee gamen op 1080p 144hz. Zat een tijd te overwegen om een console te nemen maar vinden het modden van games ook erg leuk en heb een vrij grote Steam library.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat rond de 1000,- te denken maar komt niet zo heel precies. Zou best wat tips willen om te zien of er nog wat af kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, heb momenteel helemaal niks taan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen. Advies op alternatieven voornamelijk of het misschien iets goedkoper kan.
Ga je overklokken?
Misschien de GPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk waar voor mijn geld en echt de meeste performance eruit persen. Mijn keuze voor 3600 is voornamelijk omdat ik mezelf die niet zo gauw zie upgraden in de toekomst en mocht ik dan ooit de GPU vervangen dat ik dan weer flinke tijd vooruit kan. Heb er momenteel alleen een SSD in van 512MB maar ben vrij zuinig en precies met opruimen dus zal er waarschijnlijk genoeg aan hebben. Wat meer ogen op het lijstje ik wat ik voornamelijk graag wil, wat extra input
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 MECH OC | € 379,- | € 379,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon V1000 | € 31,90 | € 31,90 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 24GL600F Zwart | € 167,- | € 167,- |
1 | Ventilatoren | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 2,- | € 2,- |
1 | Toetsenborden | Microsoft Wireless Desktop 900 (Qwerty Int'l EN) | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Muismatten | Speedlink BASIC | € 2,- | € 2,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 71,24 | € 71,24 |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 64,95 | € 64,95 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 60,96 | € 60,96 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.087,90 |