Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop advies: upgrade of niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lennart70
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09 00:35
Hoi beste tweakers,

Ik heb een vraag over het vervangen van een laptop of niet. Ik wil heel graag fotoshoppen leren. Ik weet alleen niet of mijn huidige laptop daar aan kan voldoen. Mijn huidige laptop is een Lenovo thinkpad 13’ met 12 gig ram en i3-6100u cpu.

Wat ga je met je laptop doen?
Fotoshoppen, lichte games spelen, zoals: Dofus of League of legends.

Wat is je budget?
€1200 max, minder altijd fijn :)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja dit is een must. Huidige laptop is klein 13 inch en lekker licht & compact.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op werk werkte ik met een Dell (lattitude/XPS) super fijne laptops zijn dat. Huawei (matebook) of Apple (pro of air) ook welkom. Ik heb zelf een iphone dus zou een goede toevoeging kunnen zijn?

Liever geen ASUS of Lenovo. Bij mijn Lenovo werkt dat rode rondje (geen idee hoe dat heet) niet zo goed. De muis springt de hele tijd naar een hoek toe.

ASUS hoor ik vaak over throttling en dat is niet wat ik zoek. Ik ben geen expert in dit soort dingen.

Ik ben benieuwd wat jullie aanbevelen😁

Groetjes Len

Alle reacties

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-10 19:19
Voor lichte photoshop werkzaamheden is je huildige laptop nog wel voldoende al zal je later wel moeten upgraden.

• lennart70
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09 00:35
@Jordy_413 voor een upgrade welke zou je dan aanbevelen: huawei mate book/Dell lattitude of xps/apple pro / air?

Groetjes Len