Mensen, experts, vandaag is mij een nieuwe (huur)woning aangeboden welke per 1-10 beschikbaar is. Super fijn natuurlijk echter heb ik bij mijn huidige verhuurder een opzegtermijn van 1 maand. Ik dacht dus per 4-10 te kunnen opzeggen maar in de bevestiging kreeg ik te horen dat de opzegging per 1-11 gaat omdat ze vanaf de eerste van de maand rekenen. De voorwaarden van mijn huidige verhuurder:

Ik neem aan dat hier geen speld tussen te krijgen is? Als ik 3 dagen eerder had geweten dat ik de nieuwe woning had gehad dan had ik het uiteraard per 1-10 opgezegd. Nu kosten 3 dagen mij ongeveer 900 euro
Ik heb al gebeld met de verhuurder en die wijzen weer door naar de makelaar. Als die de woning waar ik nu in zit tijdig verhuurd krijgen valt er wellicht iets te verrekenen, maar heel hoopvol was de man niet.
Ik heb gewoon pech gehad, gok ik?

Ik neem aan dat hier geen speld tussen te krijgen is? Als ik 3 dagen eerder had geweten dat ik de nieuwe woning had gehad dan had ik het uiteraard per 1-10 opgezegd. Nu kosten 3 dagen mij ongeveer 900 euro
Ik heb al gebeld met de verhuurder en die wijzen weer door naar de makelaar. Als die de woning waar ik nu in zit tijdig verhuurd krijgen valt er wellicht iets te verrekenen, maar heel hoopvol was de man niet.
Ik heb gewoon pech gehad, gok ik?