Servers op clanbase?

Pagina: 1
Acties:

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Oke, misschien een domme vraag, maar na het lezen van de uitgebreide FAQ op clanbase weet ik nog steeds niet hoe ik een server kan reserveren. :? Kan iemand me misschien hiermee helpen?

Ohja, wat is normaal de standaardprocedure? Een clan uitdagen en dan een server zoeken of andersom.....

Hopelijk weten jullie er meer vanaf, want ik ben me een partijtje aan het ergeren hierzo :(

BvD

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 11:46
dan daag je toch als test jezelf uit? dan book je een practice.

normaal is het clan uitdagen > datum > server selecteren. wil je nog een vrije server uitzoeken moet je toch wel een maand vooruit boeken. anders staan er geen servers in het rijtje.

Verwijderd

ja en je had toch zo'n 'demo' van het challenge process, 2 jaar geleden iig wel. Die moet je maar eens doen. Of idd jezelf uitdagen, of je regelt het met een bevriende clan die het liefst een eigen server heeft, en dan een friendly, dan is het ook niet zo belangrijk allemaal.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Als je een clan voor een bepaalde datum vraagt om te gamen en die gasten kunnen op bijv. 20 aug. spelen, dan is het ook nog te hopen wil je een server krijgen voor die datum. Als het niet lukt een server te regelen via clanbase heb je natuurlijk een probleempje of niet soms....want er gaan dan punten van je eigen clan af, terwijl je er eigenlijk niet veel aan kan doen he?

Verwijderd

Daar heeft clanbase ook een prachtig hulp forum voor... voor dit soort vragen, dus het lijkt me niet hier de plek om dat te vragen.

Verwijderd

hoeft niet perse een cb server te zijn natuurlijk. je kan bij een aantal clan ook de server wel ff lenen.
Pagina: 1