Momenteel ben ik mij aan het orienteren voor ons bedrijf naar een nieuwe VOIP oplossing. In de huidige situatie hebben we hier een PBX machine staan (on-premise) die ik zelf provision. Die staat echter in een apart VLAN en kan niet van buiten benaderd worden. Ik ben op zoek naar een nieuwe dienst in de cloud waarbij ook clients vanuit huis kunnen werken en via een app op hun smartphone. Daarnaast dient het ook de standaard mogelijheden te hebben: IVR, queus en dergelijke.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar onder andere: 3CX en Voys, deze voldoen in principe aan mijn vraag maar ik denk dat er vast nog meer / betere leveranciers zijn.
Zijn er tweakers die een dergelijke dienst hebben geïmplementeerd of hiermee werken en hier goede ervaringen mee hebben? Welke leveranciers zouden jullie aanraden?
Alvast bedankt voor jullie aanbevelingen.
Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar onder andere: 3CX en Voys, deze voldoen in principe aan mijn vraag maar ik denk dat er vast nog meer / betere leveranciers zijn.
Zijn er tweakers die een dergelijke dienst hebben geïmplementeerd of hiermee werken en hier goede ervaringen mee hebben? Welke leveranciers zouden jullie aanraden?
Alvast bedankt voor jullie aanbevelingen.