Meneer Traag heeft mensenkennis?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ja dat moet er nog ff bijkomen in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193805...

Ik wil GRAAG even weten waar meneer het GORE LEF vandaan haalt om als papa een beetje mij te corrigeren binnen mijn persoonlijke levenssfeer.
Jij weet niet hoe goed ik haar kende. Jij weet niet wat er is gebeurd. Jij weet niet hoe wij met elkaar omgingen.

Dat je hem sluit snap ik ten eerste al HELEMAAL niet, maar de post
hmmmmmm
leer elkaar eens met respect te behandelen..
in combinatie met het slotje, en daarboven op nog die teringzooi waar ik al inzit, geven mij het volste recht om even vriendelijk te vragen of je:

- hem weer opengooit, al is het maar voor m'n goede gevoel.
- Je je woorden even terugneemt. Zoiets kan je zeggen maar niet zonder dat ik er iets op terug kan zeggen.
- Je die post verwijdert mocht je besluiten hem dicht te laten.

Hoe weet jij nou hoe wij elkaar behandelen? Dat vraag ik me echt af... Ik heb btw geen een keer op HAAR gescholden, alleen op de situatie en op vrouwen in het algemeen...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zou je ajb een stukkie willen plakken / kopieren ofzo? Dan kan ik nml ook een oordeel vellen, dat vindt Traag zo leuk als ik dat doe :)

Verwijderd

Mja, de modjes zijn een beetje zielig bezig de laatste tijd. (Niet alle modjes overigens, ik noem geen namen.)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

HK rulez: niet schelden/flamen.. ik had je er ook uit kunnen zetten, dus die draad gaat NIET open, hoe vervelend het e.e.a ook voor je is

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 30 juli 2001 00:15 schreef sjeemz het volgende:
Mja, de modjes zijn een beetje zielig bezig de laatste tijd.
Waarmee? Hoezo? Voorbeelden aub ;)
(Niet alle modjes overigens, ik noem geen namen.)
Als je komt klagen, heb dan ook het lef om namen te noemen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• saviour
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 00:20 schreef Exirion het volgende:
Ja, namen >:)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
inderdaad, ik heb het gevoel dat de modjes nogal weinig te doen hebben de laatste tijd, en daarom bv. ChicaneBT maar eens gaan bannen uit HK |:(

niet dat dat iets met deze topic te maken heeft maar ik moest het gewoon ff kwijt sorry

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 00:20 schreef Exirion het volgende:
[..]

Waarmee? Hoezo? Voorbeelden aub ;)
[..]

als ik namen ga noemen dat heet 't ineens weer flamen, dus dat doe ik niet.

ik denk dat de meeste mensen op 't forum wel weten wie ik bedoel.

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 00:22 schreef ViperGTS het volgende:
inderdaad, ik heb het gevoel dat de modjes nogal weinig te doen hebben de laatste tijd, en daarom bv. ChicaneBT maar eens gaan bannen uit HK |:(

niet dat dat iets met deze topic te maken heeft maar ik moest het gewoon ff kwijt sorry
precies

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Dhr. Looskuh. Ik denk niet dat Traag jouw situatie beoordeelde.
Ik moet toch wel zeggen dat je je mening nogal 'dwingend' ventileert.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me heel goed voorstellen dat je je nou niet echt de gelukkigste man op de wereld voelt.
En dat het dan moeilijk is om je emoties onder controle te houden.
Toch wil ik je vragen dit een volgende keer (iets beter) te proberen (hoewel ik niet hoop dat je zoiets nog een keer mag meemaken.

Maar dit (topic) heeft veel weg van een scheldpartij tegen iemand die daar niet op kan reageren (in de HK). Om die reden kan ik het slotje best wel begrijpen.

Ik hoop dat je mij ook begrijpt :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Mee eens.
Slaat weer op stront.
Openen een huiskamer om onzin te posten en nu gaan ze de gast bannen |:(
En zoveel onzin post 'ie niet eens. Viel echt wel mee. Beetje heel erg idioot....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Arno

Arno

PF5A

Als jij niet weet wat mods allemaal niet doen om GoT lopend te houden, moet je niet met zo'n ongefundeerde mening komen!
Heeft het ook niet, zie mijn reactie hierboven

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Heren, dit gaat primair tussen Traag en Looskuh. Geef ze dan ook de ruimte voor een 'gesprek' aub.

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 30 juli 2001 00:22 schreef sjeemz het volgende:
als ik namen ga noemen dat heet 't ineens weer flamen, dus dat doe ik niet.
Als jij met onderbouwde argumenten komt, dan zijn het geen flames, en is er niks aan de hand.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

En gelijk heeft Traag.

Toen ik die bovenste post zag d8 ik al van wat ik dat voor een debiel.

En waar slaat het op om vrouwen zo af te kraken :?

Tja je ben een keer gedumpt door een meisje en dat is klote, het gebeurt bijna iedereen wel een keer maar om dan zo te gaan schelden vind ik echt aso.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 30 juli 2001 00:26 schreef Jaymz het volgende:
Heren, dit gaat primair tussen Traag en Looskuh. Geef ze dan ook de ruimte voor een 'gesprek' aub.
oke sorry voor de offtopic melding, maar ik ben t nu wel kwijt......ik verwijder me nu weer van dit topic......mzzl verder

PIII 800@804 Mhz

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Op maandag 30 juli 2001 00:26 schreef Traag het volgende:

[..]

Als jij niet weet wat mods allemaal niet doen om GoT lopend te houden, moet je niet met zo'n ongefundeerde mening komen!
Ik wil wel proberen :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• looskuh
Op maandag 30 juli 2001 00:16 schreef Traag het volgende:
HK rulez: niet schelden/flamen.. ik had je er ook uit kunnen zetten, dus die draad gaat NIET open, hoe vervelend het e.e.a ook voor je is
Goed, ik zei al dat ik daar nog in kon komen, [oeps dat zei ik niet, nou vooruit: daar kan ik nog wel inkomen] maar vervolgens luidde mijn 3e punt als volgt:
- Je die post verwijdert mocht je besluiten hem dicht te laten.
Aub...

Verder:
Op maandag 30 juli 2001 00:27 schreef Bierkameel het volgende:
En gelijk heeft Traag.

Toen ik die bovenste post zag d8 ik al van wat ik dat voor een debiel.

En waar slaat het op om vrouwen zo af te kraken :?

Tja je ben een keer gedumpt door een meisje en dat is klote, het gebeurt bijna iedereen wel een keer maar om dan zo te gaan schelden vind ik echt aso.
Ik kom jou graag nog even tegen direct nadat je in dezelfde situatie als ik zat.
Ik merk 't al de hele dag, iedereen staat volledig met z'n mening klaar, en zulke dingen zou ik waarschijnlijk ook zeggen, maar 't is gewoon echt goed kut voor een paar dagen. En dan doe je dat nou eenmaal niet af met quasi-nuchtere opmerkingen. Hell, ik baal nu nog steeds van een nare ervaring anderhalf jaar geleden!

En waar het op slaat vrouwen zo af te kraken? That's life son.. Sla een opzij open of speel een Destiny's Child CD'tje af. Zij doen 't, wij doen 't, en d'r is niks mis mee zolang je maar weet hoe de vork echt in de steel zit...

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 30 juli 2001 00:36 schreef looskuh het volgende:
Aub...
Ik zal zo ff kijken voor een andere sluittekst
Ik kom jou graag nog even tegen direct nadat je in dezelfde situatie als ik zat. Ik merk 't al de hele dag, iedereen staat volledig met z'n mening klaar, en zulke dingen zou ik waarschijnlijk ook zeggen, maar 't is gewoon echt goed kut voor een paar dagen. En dan doe je dat nou eenmaal niet af met quasi-nuchtere opmerkingen. Hell, ik baal nu nog steeds van een nare ervaring anderhalf jaar geleden!
Ik kan me prima voorstellen dat je je klote voelt, al is deze situatie bij al wat langer geleden gebeurd. Wat ik in de 23 (bijna 24) jaar die ik op deze aardkloot rondloop heb geleerd is dat je moet proberen alles positief te benaderen. Ook de klote dingen. Hierdoor heb IK een duidelijkere kijk op bepaalde dingen gekregen.... Dat is dus echt een aanrader :)

Jeremy Clarkson

• looskuh
Tsja ik probeer alles ook zo positief mogelijk te benaderen, maar dat is echt niet makkelijk! Ook nuchterheid heeft z'n grenzen.

Ik dacht alweer bij mezelf het grote cliché: "Ach dit was er maar 1, er zijn nog zat leuke meisjes". Maar meteen daar achteraan dacht ik al "Zit jezelf nou es niet zo voor de gek te houden", en daar had ik meer gelijk in dan in die eerste gedachte. Waarvoor zou ik namelijk iets willen hebben met zomaar iemand waar er nog 8 miljoen van rondlopen?

• looskuh
Dankjewel trouwens. :)

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 30 juli 2001 01:01 schreef looskuh het volgende:
Dankjewel trouwens. :)
Graag gedaan :)

Ik ben blij dat er toch nog users zijn die positief kunnen reageren

Jeremy Clarkson

• saviour
  • Niet online
Bedankt... Mis ik nou iets :?

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 30 juli 2001 01:28 schreef saviour het volgende:
Bedankt... Mis ik nou iets :?
Op verzoek...:X
:)

• saviour
  • Niet online
In dat HK topic zeker? Kan ik nie zien... spank you :)

Verwijderd

Mja, de modjes zijn een beetje zielig bezig de laatste tijd. (Niet alle modjes overigens, ik noem geen namen.)
Idd veel klachten over Traag, hijs een beetje te streng geworden, maar ik heb totaal geen problemen met hem. HlpDsk vindt ik zelf wel raar worden, vooral zoals hij in de HK bezig is.

• saviour
  • Niet online
Traag, ehm ja... daar hoef ik verder nix over te zeggen he schat? ;)

HlpDsK vind ik juist helemaal bijgedraaid, al weet ik niet wat voor fratsen hij uithaalt in HK :P

Verwijderd

HlpDsk is wel weer ok, maar hij geeft alleen nooit fouten toe die ie maakt. :)

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 03:01 schreef Marius het volgende:
HlpDsk is wel weer ok, maar hij geeft alleen nooit fouten toe die ie maakt. :)
true, maar wel rechtvaardig though (meestal ;) )

• dreeke
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Had iemand niet gewoon de topictitel kunnen veranderen en de starter een waarschuwing kunnen geven? Voor de rest was er met dat topic toch niks mis ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
ik zag dit topic ook al eerder op de dag gisteren en had hem bijna in SU gezet.
1. dat gescheld is nergens voor nodig
2. HK is mischien voor off-topic te gaan maar zit je nou in werkelijk zo'n sociaal geisoleerde situatie dat je pc je enige maat is en je dus genoodzaakt bent om je problemen hier te bespreken?

in de tijd dat ik op GoT zit heb ik ook wel es in de put gezeten maar om nou triest tegen mijn mede-tweakers te gaan doen, kom op zeg!

sorry hoor, vindt het kut voor dat je problemen hebt maar ik denk niet dat GoT de juiste plek is om een pot te gaan schelden of janken.

:r

• JeroenNietDoen
wat betreft Traag, Traag is 1 van de mods waar ik respect voor op breng. ik spreek hem elke dag wel en weet dat ie constant bezig is met modden. ik help hem daar zelfs bij als ik een fout topic tegenkom.

ik ben van mening dat Traag helemaal niet te streng bezig is. zijn grens van acceptatie staat mischien iets lager als bij de andere adjes en daarom komen er sneller mensen zeuren maar IMO is het een dijk van een mod!

keep up the good work Traag

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 30 juli 2001 08:51 schreef Kaap het volgende:
...ik spreek hem elke dag wel en weet dat ie constant bezig is met modden. ik help hem daar zelfs bij als ik een fout topic tegenkom...
Oooooooooh Kaap Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif

• Arno

Arno

PF5A

Ik vind het wel laf om lekker met zijn allen mij en HlpDsK te gaan bekritiseren zonder ENIG goed argument. Ik zal iig mijn deel uitleggen voor de LAATSTE keer:

Sinds een week of 2 heb ik GM rechten. Aangezien anderen op vakantie zijn etc. ben ik dus veel actiever op andere fora. Dit geeft dus geen ene bal te maken dat ik strenger ben geworden. Ter info: twee weken geleden heb ik (hoofdzakelijk door SU) meer dan 1100 posts weggezet vanwege vakantie van collega's.

Jeremy Clarkson

Verwijderd

OK het is heel duidelijk :)

• JeroenNietDoen
[ut modus]bow down to me human[/ut modus]

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 11:01 schreef Traag het volgende:
Ik vind het wel laf om lekker met zijn allen mij en HlpDsK te gaan bekritiseren zonder ENIG goed argument. Ik zal iig mijn deel uitleggen voor de LAATSTE keer:

Sinds een week of 2 heb ik GM rechten. Aangezien anderen op vakantie zijn etc. ben ik dus veel actiever op andere fora. Dit geeft dus geen ene bal te maken dat ik strenger ben geworden. Ter info: twee weken geleden heb ik (hoofdzakelijk door SU) meer dan 1100 posts weggezet vanwege vakantie van collega's.
Goed zo Traag! Van mijn kant geen klachten :)
Wel af en toe vragen over hoe, wat en waarom maar dat mag wel >:)

• looskuh
2. HK is mischien voor off-topic te gaan maar zit je nou in werkelijk zo'n sociaal geisoleerde situatie dat je pc je enige maat is en je dus genoodzaakt bent om je problemen hier te bespreken?
Nope, ik zit totaal niet in een sociaal geisoleerde situatie, het tegendeel zelfs. Maar m'n huisgenoten gingen naar bed. Een vriend van me vond het kut maar had ik al wakker gebeld. Een van m'n beste vrienden zit in Parijs, en een groot gedeelte had ik al gehad. Inmiddels was het wat glazen whiskey later tijd voor GoT. Het was al 5 uur hè? :)

Het was gewoon voor erbij, niet als enige uitlaatklep. Lekker kwaad zijn tegen mensen die je niet eens kent. Geweldig is Inet toch niet? :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 00:25 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Mee eens.
Slaat weer op stront.
Openen een huiskamer om onzin te posten en nu gaan ze de gast bannen |:(
Misvatting: HK is er om te relaxen, niet puur voor de onzin (hebben we ook pas een keer of 100 gezegd hier in LA als er weer een om zijn pure onzin gebanned was.
En zoveel onzin post 'ie niet eens. Viel echt wel mee. Beetje heel erg idioot....
Hij viel i.i.g. errug op, ik ga geen post-hoeveelheden geven e.d., maar hij was nogal actief aanwezig hoor... Bovendien in de nogal foute "hoi" en "doei" topics, tenminste, topics van dat niveau...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 14:09 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Misvatting: HK is er om te relaxen, niet puur voor de onzin (hebben we ook pas een keer of 100 gezegd hier in LA als er weer een om zijn pure onzin gebanned was.
[..]

Hij viel i.i.g. errug op, ik ga geen post-hoeveelheden geven e.d., maar hij was nogal actief aanwezig hoor... Bovendien in de nogal foute "hoi" en "doei" topics, tenminste, topics van dat niveau...
Vindt je het gek dat ik vrij actief aanwezig was als je de hele dag zit te interneten heb ik het nog vrij beschaaft gehouden en ik probeerde de laatste tijd al niet meer zoveel te posten in bijvoorbeeld plaats verstoppen topic en dergelijke. :)
Ik heb niet voor elke nieuwe zin of foto een nieuw post geopend.

edit:typo

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik merk geen enkel verschil tussen de traag toen en de traag nu ! Alleen is de hoeveelhied bagger exponentieel meegestegen met de buiten temperatuur.

Misschien dat iedereen eerst eens naar zichzelf kan kijken en dan pas z'n/d'r grote muil opentrekken.

Als jij zondigt tegen de regels die je had moeten kennen, wie is er dan de de gene met het "gore lef" ?

Hoe kan het nou dat het grote gros van de gebruikers hier nog nooit in een ernstige aanvaring is gekomen met de crew ? Natuurlijk, topics waarin ik heb meegepraat zijn op slot gegaan, maar dat heeft bijna iedereen wel eens gehad.

Waarom heb ik -en heel velen met mij - nog nooit een waarschuwing gehad ? Niet vanwege nooit posten, ik zit op 719 ex GC. Zijn wij allemaal zo slim ? Ik denk het niet, Ik heb van heel veel dingen ook geen kaas gegegeten.

Imho is het heel simpel. Lees de FAQ. Blijf beleefd. Geen illegale meuk. Weet je het iets niet zeker ? Vraag het even aan de crew.

Sim-pel

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op maandag 30 juli 2001 15:23 schreef zeef het volgende:
Ik merk geen enkel verschil tussen de traag toen en de traag nu ! Alleen is de hoeveelhied bagger exponentieel meegestegen met de buiten temperatuur. Misschien dat iedereen eerst eens naar zichzelf kan kijken en dan pas z'n/d'r grote muil opentrekken.
Mooi gezecht, en de sfeer op GoT, gaat die dan logaritmisch naar nul :? >:)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 30 juli 2001 20:12 schreef mr_a het volgende:

[..]

Mooi gezecht, en de sfeer op GoT, gaat die dan logaritmisch naar nul :? >:)
Ik blijf het zeggen en ik zeg het gewoon nog een keer: Ik heb er in de techfora gewoon echt geen last van. Topics lopen, topics lopen leuk, duffe topics worden gesloten, fout geplaatste topics worden gemoved. Sfeer is prima.

Het is alleen de clan rondom de huiskamer die het "ongezellig" maakt. Samen met de maatregelen daartegen. (misbruik van de HK, mensen die denken dat het echt een onzinforum is, terwijl het een gezelligheidsforum is, etc. etc.). Techfora gaan imho prima...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• looskuh
Ach, de HK gaat ook prima alst aan mij ligt. Je kan wel altijd blijven zeggen dat het niet goed gaat, maar als je dat echt moet geloven dan is het nooit goed gegaan, want er waren altijd wel mensen die dat over alles zeiden.
Hoort blijkbaar bij een forum: Altijd zeggen dat het vroeger leuker was.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 20:19 schreef looskuh het volgende:
Ach, de HK gaat ook prima alst aan mij ligt. Je kan wel altijd blijven zeggen dat het niet goed gaat, maar als je dat echt moet geloven dan is het nooit goed gegaan, want er waren altijd wel mensen die dat over alles zeiden.
Mooi gezegd, ik zat er ook al bij toen er nog maar 5k users waren, maar ik moet zeggen dat ik het opzich nog een wonder vind hoe losjes iedereen hier met elkaar om gaat en hoeveel users je "persoonlijk" kent. Tenminste: users die ik herken en me een beeld bij kan vormen...

HK werd gewoon onzinniger de laatste tijd, topics gingen soms compleet nergens over, waren te vunzig voor woorden en te onzinnig voor HK. Lekker onzinnen op z'n tijd is niks mis mee, maar sommige van de gebande users (en ik noem geen namen, respecteer dat maar) maakten het te bont...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 30 juli 2001 20:19 schreef looskuh het volgende:
Niet alleen bij een forum. Het is een beetje een tendens van alles. In de HK kom ik overegens niet constant. Ik zie best weleens een leuk topic staan, waaraan ik dan meedoe. Vooral de "spelletjes" kunnen me weleens vermaken. :)

Volgens mij valt het idd over het hele forum wel mee, met de sfeer. Alleen dat kleine groepje boze lui, zit dus te stoken, en topics in SG te openen enzo. Daardoor lijkt het allemaal heel erg enzo. In feite lijkt dat allemaal best mee te vallen.

Ik ben het in deze "zware" (:?) periode eigenlijk veel leuker gaan vinden. Maarja, dat zal wel aan mij (en de ander 10.000 users die het toch wel leuk vinden) liggen. ;) :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1