Ja dat moet er nog ff bijkomen in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193805...
Ik wil GRAAG even weten waar meneer het GORE LEF vandaan haalt om als papa een beetje mij te corrigeren binnen mijn persoonlijke levenssfeer.
Jij weet niet hoe goed ik haar kende. Jij weet niet wat er is gebeurd. Jij weet niet hoe wij met elkaar omgingen.
Dat je hem sluit snap ik ten eerste al HELEMAAL niet, maar de post
- hem weer opengooit, al is het maar voor m'n goede gevoel.
- Je je woorden even terugneemt. Zoiets kan je zeggen maar niet zonder dat ik er iets op terug kan zeggen.
- Je die post verwijdert mocht je besluiten hem dicht te laten.
Hoe weet jij nou hoe wij elkaar behandelen? Dat vraag ik me echt af... Ik heb btw geen een keer op HAAR gescholden, alleen op de situatie en op vrouwen in het algemeen...
Ik wil GRAAG even weten waar meneer het GORE LEF vandaan haalt om als papa een beetje mij te corrigeren binnen mijn persoonlijke levenssfeer.
Jij weet niet hoe goed ik haar kende. Jij weet niet wat er is gebeurd. Jij weet niet hoe wij met elkaar omgingen.
Dat je hem sluit snap ik ten eerste al HELEMAAL niet, maar de post
in combinatie met het slotje, en daarboven op nog die teringzooi waar ik al inzit, geven mij het volste recht om even vriendelijk te vragen of je:hmmmmmm
leer elkaar eens met respect te behandelen..
- hem weer opengooit, al is het maar voor m'n goede gevoel.
- Je je woorden even terugneemt. Zoiets kan je zeggen maar niet zonder dat ik er iets op terug kan zeggen.
- Je die post verwijdert mocht je besluiten hem dicht te laten.
Hoe weet jij nou hoe wij elkaar behandelen? Dat vraag ik me echt af... Ik heb btw geen een keer op HAAR gescholden, alleen op de situatie en op vrouwen in het algemeen...