Denon DVD DTS receiver

Pagina: 1
Acties:

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024
Deze Denon ADV-700 schijnt in augustus (in Dl) op de markt te komen:
http://www.denon.de/seitenhifi/seitenav/dvdreceiver/adv700.html
Wel 1200 Euro. Redelijk alternatief voor de Sony's, Pioneers etc, of te duur?? (Speakers moeten er nog bij, bv Kef KHT2005, je komt dan toch dik boven de 5000 piek!)
O ja, hij doet ook MP3.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hoop geld voor een bak hoor.

Denon is natuurlijk een prima merk, maar doe mij maar lekker losse componenten; kan er tenminste iets kapot gaan terwijl niet het hele systeem gaat rammelen.

Zeker voor dat bedrag zou ik lekker alles separated nemen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

He, doe dan voor de leuk de plaatjes erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/bilder/av/dvdreceiver/adv700gross.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/bilder/av/dvdreceiver/adv700backgross.jpg

Ik vind het niet echt een hele hoge "kwaliteit" uitstraling hebben, maar ik denk dat het een hele goeie oplossing kan zijn in combinatie met vijf kleine mooie hifi speakertjes en een aardige actieve subwoofer. Dat dan voor klein-behuisden. Ik vind zelf die speakeraansluitingen er bijvoorbeeld al goedkoop uitzien.

De versterker zal denk ik niet al te krachtig zijn. voor 2500 piek kan je denk ik veel beter krijgen door een lossen AC3 receiver en DVD speler te kopen, van bijvoorbeeld onkyo sony marantz of denon zelf.

Je betaalt hier toch ook veel voor de "looks" en de compactheid. Als dat je aantrekt in dat apparaat, dan is het goed voor jou. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Als compacte apparaten stuk gaan heb je in elk geval niet zo'n grote doos nodig om de boel op te sturen! :D

Ach, er zijn nog steeds drommen mensen die dit compacte gedoe dus prachtig vinden.

Ik heb een zus die zo'n piepklein Sony frutseltje heeft. En dan ook nog eens de speakertjes (formaat Smint-doosje) er strak tegenaan parkeert. Want dat is mooier....

Zo blijkt dat voor alles wel een afzetmarkt te vinden is! :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik denk dat je in dit geval meer betaalt voor de compactheid en handigheid van het apparaat. Als je de kwaliteit belangrijker vind denk ik dat je voor hetzelfde geld beter uit bent als je losse componenten koopt.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Is dat nou een FAN joh links achter (rechts achter als je van de voorkant kijkt)?

Als dat ding gaat blazen lijkt me niet tof... herrie uit je versterker, zels als het volume op 0 staat :7

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024
Op maandag 30 juli 2001 02:50 schreef JvS het volgende:

De versterker zal denk ik niet al te krachtig zijn. voor 2500 piek kan je denk ik veel beter krijgen door een lossen AC3 receiver en DVD speler te kopen, van bijvoorbeeld onkyo sony marantz of denon zelf.

Je betaalt hier toch ook veel voor de "looks" en de compactheid. Als dat je aantrekt in dat apparaat, dan is het goed voor jou. :)
Versterker is 5*35 watt @ 6 Ohm, bij 1 Khz en 10% "Klirr" (volgens de Pdf) :r

Voor mij is zoiets bedoeld voor naast mijn hoofdinstallatie (alles los t/m mono blocken, nadeel hiervan is dat je al 5 minuten bezig bent om alles aan te zetten ;) ).
Alleen bedoeld voor DvD's en MP3's draaien (mijn PC "Nilfisk" produceert 70 decibel of zo "stationair" en is daarvoor niet zo geschikt). Maar zoals ik al zei, beetje duur.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Gewoon Yamaha RX-V 620 RDS samen met een Philips DVD722(ofzo) regelen. Die Philips doet ook MP3 en is regiovrij te maken.

Ben je voor f 1200 (Yamaha) plus 700 (Philips) klaar met een perfecte set.

KEF 2005 zijn goddelijk, maar wel 3 mille. Mission Cinema 70 is een stuk goedkoper en ook 5 sterren in What HIFI. (natuurlijk relatief, dus in feite zal hij iets minder mooi klinken dan de KEF set.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1