ik heb mijn tv nu over mijn dolby pro logic stereo lopen maar dat heb ik gedaan met een kabeltje met een rood en wit plugje eraan. dit kabeltje is echter wel aardig oud. Maak dit niets uit of weet iemand een beter kabeltje om deze 2 apparaten met elkaar te verbinden.
Zo heb ik het ook 
Als hij het doet maakt het toch niks uit hoe oud hij is ?
Als hij het doet maakt het toch niks uit hoe oud hij is ?
nou van mijn dolby boxen gaat steeds het geluid harder en zachter en ik vraag me af waar dat aan ligt
Aan de uitzending. Zenders vinden het soms leuk om met het geluid te kloten. Vooral TMF heeft daar een handje van. Dat is gewoon niet om aan te horen in Dolby.Op maandag 30 juli 2001 00:26 schreef mradem het volgende:
nou van mijn dolby boxen gaat steeds het geluid harder en zachter en ik vraag me af waar dat aan ligt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
nee volgens mij doet hij dat overal, maar dat moet ik morgen nog maar effe uitzoeken want het is nu een beetje laat om dit te doen.Op maandag 30 juli 2001 00:48 schreef JvS het volgende:
[..]
Aan de uitzending. Zenders vinden het soms leuk om met het geluid te kloten. Vooral TMF heeft daar een handje van. Dat is gewoon niet om aan te horen in Dolby.
Ja en niet alleen de zender maar ook (in dit geval) wordt de "muziek" niet gestoord door enige vorm van [moeilijkwoord] FASE REINHEID [/moeilijkwoord] waardoor de DP decoder helemaal in de vlekken schiet en de muziek van voor naar achter van links naar rechts (liedje allemaal inhakenOp maandag 30 juli 2001 00:48 schreef JvS het volgende:
[..]
Aan de uitzending. Zenders vinden het soms leuk om met het geluid te kloten. Vooral TMF heeft daar een handje van. Dat is gewoon niet om aan te horen in Dolby.
Het blijkt errug moeilijk te zijn om fase reine produkten te vervaardigen althans in de marge dan want een goede cd heeft er geen last van en klinkt gewoon als links (beetje midden) en rechts ook op een DP versterker..
DP maakt n.l. handig gebruik van FASE verschillen teneinde het signaal te decoderen naar DP in een "gewoon" stereo signaal.
misschien moet je meer volume uit je geluidskaart laten komen zodat je dolby decoder meer signaal heeft om te decoderen.
Ik heb zelf van Jazzspeakers een dolby setje met een losse dolby decoder die ook met het geluid loopt te rommelen maar hoe meer volume in het toegevoegde signaal des te beter het resultaat.
Ik heb zelf van Jazzspeakers een dolby setje met een losse dolby decoder die ook met het geluid loopt te rommelen maar hoe meer volume in het toegevoegde signaal des te beter het resultaat.
Verwijderd
Als je je daaraan stoort is er maar een echte oplossing... het geluid alleen op Dolby Prologic zetten als er daadwerkelijk ook een film (ofzo) is die die codering bevat.
Veel andere uitzendingen klinken gaar, inderdaad TMF is daar sterk in. Er zijn echter soms ook wel uitzendingen waarbij een grappig effect ontstaat.
Je kan ook nog altijd met de balans tussen je rear en/of center en fronts gaan spelen natuurlijk.
Veel andere uitzendingen klinken gaar, inderdaad TMF is daar sterk in. Er zijn echter soms ook wel uitzendingen waarbij een grappig effect ontstaat.
Je kan ook nog altijd met de balans tussen je rear en/of center en fronts gaan spelen natuurlijk.
Nou ja in iedergeval bedankt voor jullie reacties en ik moet nog een maandje gedult hebben want dan komt er een dolby digital setje.
Pagina: 1