1 site die 2 pagina's om de x minuten laat zien

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ik wil graag één website starten en twee verschillende websites tonen om de 5 minuten bijvoorbeeld.
Ik heb geprobeerd hier voor PHP te gebruiken maar kwam niet tot een oplossing. IFramen van de site gaat helaas niet anders was dat een oplossing geweest. Ik heb ook file_get_contents geprobeerd maar dan laad hij de hele site en ben ik de eerste site waarmee ik dus wil roteren kwijt. Ook on body load laad dan de hele wesite dus dat loste ook niets op.

Heeft iemand nog een goed idee?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Beste antwoord (via Swanfield op 03-09-2019 14:47)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:31

Hoicks

Techno!

Revolver plugin in Chrome.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Je moet meer informatie geven. Waarom werkt een iframe en wat JavaScript niet? Waarom werkt PHP niet?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok, de Iframe werkt niet omdat de site zich niet laat Iframen. Op een of andere manier accepteert hij dat niet en geeft hij aan "de pagina is niet gevonden" terwijl de url gewoon correct is.

JavaScript heb ik niet gebruikt. Ik heb daar weinig ervaring is dus en ik weet ook niet wat de mogelijkheden daar in zijn.

PHP werkt niet omdat hij de hele site laad, dus ik kan niet meer terug naar de webpagina die wisselt.

Dus zoals het er nu uit ziet is bijvoorbeeld: wissel.php deze roept bijvoorbeeld: www.facebook.com op en na 5 minuten www.google.com. In de url balk blijft dan wel wissel.php staan zodat deze altijd actief is om te wisselen.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Swanfield schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:32:
Ok, de Iframe werkt niet omdat de site zich niet laat Iframen. Op een of andere manier accepteert hij dat niet en geeft hij aan "de pagina is niet gevonden" terwijl de url gewoon correct is.
Kun je de code eens delen? Klinkt meer als een typefout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
I-King schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:42:
Kun je de code eens delen? Klinkt meer als een typefout.
Klinkt eerder als een X-Frame-Options header of een Content Security Policy ;) Of mogelijk zelfs een stukje (meestal pre-historisch) JS dat top en self compared en dan redirect als die niet overeenkomen o.i.d.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 03-09-2019 13:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Veel code is er niet. Ik plaatst een Iframe en als ik dit doe dan laad hij de site in een andere pagina en niet meer in de bron site.

<body>
<iframe src="https://url.site.local:8443/imc/dndfront/dnd.jsf"></iframe>
</body>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RobIII schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:48:
[...]

Klinkt eerder als een X-Frame-Options header of een Content Security Policy ;) Of mogelijk zelfs een stukje (meestal pre-historisch) JS dat top en self compared en dan redirect als die niet overeenkomen o.i.d.
Ja dat dacht ik dus ook. Ben ook met X-Frame opties bezig geweest alleen nu wil hij wel Iframen maar op één of andere manier laad hij dan de pagina in het zelfde venster ipv in een Iframe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die twee sites die je probeert te tonen (om-en-om): heb je die beide zélf onder controle of zijn dat sites van derden?

Verder: Gebruik a.u.b. de wijzig-link (rechtsbovenaan je post) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mijn excuses gebruik dit niet zo vaak, meestal vind ik wel wat :-)

Wat betreft je vraag, ik heb 1 site zelf gebouwd dus eigen beheer, die geeft ook geen probleem uiteraard :-) De andere is een management website die ik niet kan modificeren maar wel op een interne server draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Swanfield schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:32:
PHP werkt niet omdat hij de hele site laad, dus ik kan niet meer terug naar de webpagina die wisselt.
Je kunt toch de site in PHP inladen, alles om de body tags eraf halen, en de body in je eigen page teruggeven? Dan kun je naar hartelust JavaScript toevoegen om na X seconden naar de andere pagina te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

Even terug naar wat je wilt: Je hebt ook browser plugins die automatisch van tabblad switchen. Is dat niet al voldoende voor je doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Wat is je doel? Wij gebruiken hier Chrome die een aantal tabs open heeft en een plugin die om de x seconden (in te stellen) die de pagina's afwisselt. (Dit in Fullscreen en wij hebben onze monitoring daarmee goed voor elkaar)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Het draait op een RaspberryPi in de Chromebrowser die daar bij houdt. @Hoicks welke plugins gebruiken jullie hier voor?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Revolver plugin in Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tazzios schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:38:
Even terug naar wat je wilt: Je hebt ook browser plugins die automatisch van tabblad switchen. Is dat niet al voldoende voor je doel?
|:(

Mijn gedachtengang toen ik het topic las; "een browser plugin zal wel niet werken omdat het voor mensen van 'buiten' moet werken.".

Klassiek geval te moeilijk gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja ik zat zelf ook moeilijk te denken en ik kon deze plugin ook niet :-) Gelukkig heb ik het antwoord nu en werkt het helemaal! Bedankt voor alle hulp!

Pagina: 1