• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 17:04
Hallo,

Tweakers, en diverse andere sites, berichten eind maart (nieuws: Archos brengt tablet met 21,5"-scherm voor interactieve bordspellen uit) over de Archos Play Tab welke naar verluid in September / de back-to-school periode uit zou moeten komen.

Ik ben erg geintressseerd in deze tablet, maar het is lichtelijk teleurstellend dat er behalve de aankondiging totaal geen nieuws over naar buiten komt van deze tablet.

Sinds een week is er een link op een link op google bijgekomen, maar deze verwijst naar een pagina die niet bestaat. De Wayback machine heeft nog enige kennis van het verleden...

Na de Samsung View, en zo mogelijk nog andere tablets met een groot formaat, vond ik deze relatief goedkope tablet wel een leuke aanwinst, maar omdat er verder helemaal niks op het internet te vinden lijkt te zijn heb ik zo mijn twijfels of dit product de markt nog wel gaat vinden.

Iemand met enige informatie over de daadwerkelijke release van deze tablet?

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 03-09-2019 11:16 ]

• msh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:47

msh

Ook ik had interesse in een groot android tablet om daarop A4 formaat grafische dingen op ware grootte te kunnen bekijken (hoewel 21" misschien overkill is, blijf ik mijn 10" tablet toch oncomfortabel vinden). Ook de prijs leek interessant.
Het verdwijnen van de productpagina bij de fabrikant geeft weinig hoop dat het apparaat nog uitkomt. Buiten de aankondigingen zo vlak voor 1 april (!?!) kan ik ook geen echte nieuws update vinden. Heeft iemand een idee of het bij vaporware blijft?

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-11 16:19
Jammer dat de toekomst wat bleek lijkt voor deze Tablet, had er eigenlijk wel interesse in

• nieuwveen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:41
Had ook interesse